Beste,
Na 3 verzonden mails waar ik tot op heden geen antwoord heb gekregen. Vorige week woensdag (7/08)een telefoongesprek gehad met de winkel in Roeselare om het bedrag van 62,30€ terug te krijgen op de Visa kaart.
Ik dien klacht in daar jullie de terugbetalingstermijn niet hebben gerespecteerd (binnen de 14 dagen) alsook geen antwoord op mijn verstuurde mails.
Dit is niet klantvriendelijk!
Bij aankoop wordt verwacht dat je direct betaald maar om je geld terug te krijgen is het toch heel moeilijk.
Dus schoenen aangekocht op 03 juli en terug gebracht op 9 juli naar de winkel te Roeselare. Op 10 juli een mail van jullie gekregen dat de retour verwerkt is en mijn 62,30€ zal teruggestort worden op de Visa.
Onderstaande mail van jullie:
Wij hebben uw retour goed ontvangen.
De retour van volgende artikelen is verwerkt:
ArtikelOmschrijvingMaatPrijs101851RIVERWOODS-BELIZIA OVINA-L/3163762,30
Het bedrag zal op de volgende manier worden terugbetaald:
BetaalvormBedragWeb credit card red62,30
Het bedrag van € 62,30 zal terug worden overgemaakt naar uw rekening, dit zal u binnen de twee weken ontvangen.
Wij zijn nu al 12 augustus en nog altijd niets gehoord van jullie.
Is dit normaal???
Hopend op een deftig antwoord
Slambrouck Christele