Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Vocht problemen, niemand komt langs
Geachte mevrouw/heer, Wij hebben een veranda geplaatst in 2015. een garantie van 10 jaar op de veranda, gelijk lekkage na plaatsing. waardoor wij hen hebben gecontacteerd. Wij hebben betaling geweigerd als zij niet de lekkage oplossen. Ze zijn gekomen en hebben iets tijdelijks gedaan. Daarna weer lekkage. Weer opgebeld en weer en weer ... Ze hebben ons uiteindelijk verweten dat het onze muren zijn. Wij hebben elk advies opgevolgd die ze ons hebben opgegeven. We hebben de muren geïmpregneerd etc. Nog hebben wij lekkage. Wat is dit nu. Zij horen hun vakmensen te sturen en zelf uit te puzzelen waar de lek vandaan komt. Lekdetectie is gekomen en heeft duidelijk verklaard dat de werken door Bruynseels vochten niet goed is uitgevoerd. We hebben nog garantie op de veranda. Ik stel echter vast dat na herhaaldelijk contact gezocht, zowel telefonisch als mail. Dat niemand komt en contact zoekt om het probleem op te lossen. Ook hebben wij verteld in de mail dat lekdetectie is langsgeweest en ons het rapport heeft gestuurd. Ze willen niet reageren. Dit heeft geleid tot zware schade aan ons plafond en wij op deze manier niet verder kunnen. Tijdens regen zitten wij fors met lekkende plafond en serre. Keuken wordt nat en er is mosvorming en schimmel wat erg schadelijk is voor onze gezondheid. Er is plantgroei. Wat is dit nu? Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen volgende week contact op te zoeken met ons. Met vriendelijke groeten, Bewoners Y.A en F.E Bergen op zoom
wind door de voordeur
Beste,In 2017 heb ik een gebouw in Dilbeek gekocht (ik ben de 2de eigneaar).In 2015 heeft Bruynseels-Vochten ramen en deuren in dit huis geïnstalleerd.In de hoofdingang gaat de wind door de voordeur (via de rechte parclose).Ik probeer Bruynseels-Vochten hiervoor te contacteren maar mijn e-mails blijven zonder antwoord.Ik ga ervan uit dat de 10-jaar garantie voor een nieuw huis van toepassing is.MvgJosé Verbiest
Weigeren van nazocht rolluik bij twijfel isolatie
Beste,ik stuur u deze mail volgend op ons niet zo aangenaam telefonisch gesprek. We contacteerden u nav een rolluik dat door u 2 jaar geleden geplaatst werd en waarvan we vroegen of er iemand kon komen kijken, want volgens ons laat het rolluik meer warmte door dan verwacht. Aangezien dit redelijk simpel verzoek niet ingewilligd kan worden, ga ik verder met deze zaak. Even de feiten op een rijFeit : wij tekenen een offerte voor een voorzetrolluik (pvc of alu wordt niet vermeld) waarop een Uw-waarde van 0 op vermeld staat. Nu wordt er doodleuk gemeld dat de Uw waarde van het betreffende rolluik 2, 40 ( of meer) bedraagt, wat toch een aanzienlijk verschil is en waar wij niet getekend hebben.Feit: U verkoopt dingen die u niet kan leveren, daar stel ik me toch vragen bijFeit: Als we vragen wat er kan gebeuren, is het antwoord dat jullie niks kunnen doen, maar dat als ik kan aantonen dat er wel betere rolluiken bestaan, we misschien verder kunnen praten. Meedenken met de klant gebeurt ook niet meer.Feit: Dhr Vochten ging me zijn rechtstreeks nummer en emailadres geven zodat ik hem de nodige info kon bezorgen, maar hij kon niet snel genoeg ophangen zonder deze info te bezorgen en wil/kan daarna niet meer aan de lijn komen.Bij ons eerste verzoek verwachtte ik dat iemand kwam kijken en dat er over eventuele oplossingen gesproken worden. Maar hoe deze zaak nu geëscaleerd is en de manier waarop er tegen mij gesproken werd ( wees nu eens eerlijk, dit is niet de moeite om iemand te sturen, nu het warmer wordt komt u af,we zullen de rolluik komen afbreken ...), verandert mijn kijk op deze zaak toch.Nu verwacht ik een oplossing die voldoet aan de offerte die destijds overeen gekomen is. Een voorzetrolluik die verduistert en voldoet aan de Uw waarde van 0 of deze toch zo dicht mogelijk benadert.Bovendien staat op uw eigen website bij rolluiken :met rolluiken haal je dubbele isolatie in huis. Zo houden ze in de zomer warmte buiten?—?en in de winter warmte binnen. Laat dit nu net zijn wat we gevraagd hebben. In bijlage de offerte en een tabel van de isolatiewaarde van lamellen van één van uw concullega's. Ik heb gesproken met verschillende en ze bevestigen me allemaal dat elke waarde boven de 1 onmogelijk is. Ik verwacht van u hierop een duidelijk antwoord. Mocht deze mail niet bij de juiste persoon uitkomen, gelieve deze dan door te sturen, aangezien ik geen rechtstreeks nummer of mail kreeg.HoogachtendTim T'Syen Karen Gielis
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten