Geachte mevrouw/heer,
Wij hebben een veranda geplaatst in 2015. een garantie van 10 jaar op de veranda, gelijk lekkage na plaatsing. waardoor wij hen hebben gecontacteerd. Wij hebben betaling geweigerd als zij niet de lekkage oplossen. Ze zijn gekomen en hebben iets tijdelijks gedaan. Daarna weer lekkage. Weer opgebeld en weer en weer ... Ze hebben ons uiteindelijk verweten dat het onze muren zijn. Wij hebben elk advies opgevolgd die ze ons hebben opgegeven. We hebben de muren geïmpregneerd etc. Nog hebben wij lekkage. Wat is dit nu. Zij horen hun vakmensen te sturen en zelf uit te puzzelen waar de lek vandaan komt. Lekdetectie is gekomen en heeft duidelijk verklaard dat de werken door Bruynseels vochten niet goed is uitgevoerd. We hebben nog garantie op de veranda.
Ik stel echter vast dat na herhaaldelijk contact gezocht, zowel telefonisch als mail. Dat niemand komt en contact zoekt om het probleem op te lossen. Ook hebben wij verteld in de mail dat lekdetectie is langsgeweest en ons het rapport heeft gestuurd. Ze willen niet reageren.
Dit heeft geleid tot zware schade aan ons plafond en wij op deze manier niet verder kunnen. Tijdens regen zitten wij fors met lekkende plafond en serre. Keuken wordt nat en er is mosvorming en schimmel wat erg schadelijk is voor onze gezondheid. Er is plantgroei. Wat is dit nu?
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen volgende week contact op te zoeken met ons.
Met vriendelijke groeten,
Bewoners Y.A en F.E
Bergen op zoom