Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
bestelling annuleren
Op 21/08/25 kwamen twee verkopers van Bofrost volgens hen een enquête afnemen over de voorkeuren die ik had kwestie eten. Ik heb daarop geantwoord. Ik kreeg al een vermoeden dat men mij een bestelling wilde laten doen. Ik heb toen gezegd dat ik niets wilde bestellen. Op het einde van het gesprek kreeg ik een bonnetje waarop onderaan stond: 'Hartelijk dank voor uw bestelling' Ik wil nog eens duidelijk laten weten dat ik niets besteld heb en men mij niet moet leveren op 25/08/25 zoals op dat bonnetje vermeld staat.
Ze blijven maar bellen, sms'en en langskomen
Op 26/7 ll. stuurde ik een mail naar de klantendienst om mij als klant te schrappen. Ik ontvang nog steeds sms'en over bezoeken van verkopers. Ik wens niet meer opgebeld of gecontacteerd te worden. Verkopers dienen niet meer langs te komen op mijn adres.
Ongewenst gecontacteerd door bedrijf
Beste,In september 2023 kwam Bofrost aan de deur en ik ging akkoord een pakket te proberen. Dit voldeed niet aan onze verwachtingen en hebben inmiddels 3x gebeld om aan te geven dat wij niet meer gecontacteerd willen worden. Helaas blijf ik maandelijks sms berichten te krijgen met daarin een tijd en uur waarop ze weer zouden langskomen. Gisteren zijn ze alsnog aan de deur gekomen en gaven ze aan dat ik een mail moest sturen naar privacy@bofrost.be, desondanks kreeg ik deze ochtend weer een telefoon van Bofrost uit Roeselare dat ze morgen zouden langskomen (051 28 01 20) waarna ik naar hun klantendienst gebeld heb om mij uit te schrijven (016 98 19 19). Ik denk niet dat ze mij gaan uitschrijven gezien de zovele pogingen.
Stopzetting genegeerd
Beste,Wij probeerden de dienst van bofrost uit. Er werd ons verteld dat als het niets voor ons was en we vijf keer niets namen, ze niet meer langs zouden komen. Een leugen bleek achter af. Mits wij er echt niets aan hebben lieten we de chauffeur weten dat hij niet meer moest komen, daarna ook aan de telefoon operator. Die laatste liet weten dat we dat via e-mail moesten doen, wat wij dan ook deden. Maar geen van al deze acties lijken te werken, de chauffeur blijft komen. We doen al zelfs de deur niet meer open.
Afmelding klantenbestand
Beste, begin dit jaar kwam er een verkoper van Bofrost aan ons deur met de melding dat er een promo-actie was om diepvriesproducten aan verminderde prijs te proberen n.a.v een aantal bestellingen in onze straat.We zijn hierop ingegaan met de intentie om eens te proberen. Enkel mijn naam, adres en gsm-nummer werden door de verkoper geregistreerd op een tablet.Na deze eerste test, komt er nu iedere maand een diepvries-bestelwagen van Bofrost langs om mogelijke bestellingen op te nemen. Ik krijg iedere maand ook steeds een sms'je via nummer 8810 om te melden wanneer Bofrost langs komt. Ik had onlangs via de klantenservice van Bofrost laten weten, dat we eigenlijk geen interesse hebben in hun producten en gevraagd om me te verwijderen uit hun klantenbestand.Vreemd genoeg kreeg ik de reactie dat dit niet kon en dat er maar 2 opties zijn: OFWEL overstappen op een telefoonservice waarbij ik 1-2 keer per maand wordt opgebeld om te kijken of ik al dan niet een bestelling wenst te plaatsen OFWEL een pauze inlassen van 3 of 4 maanden.Wat kan ik hiertegen beginnen ? Ik heb geen klantennummer en ik vrees als ik me registreer op hun website dat ik dan nog meer vastleg.Alvast bedankt voor jullie reactie.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten