Beste, begin dit jaar kwam er een verkoper van Bofrost aan ons deur met de melding dat er een promo-actie was om diepvriesproducten aan verminderde prijs te proberen n.a.v een aantal bestellingen in onze straat.We zijn hierop ingegaan met de intentie om eens te proberen. Enkel mijn naam, adres en gsm-nummer werden door de verkoper geregistreerd op een tablet.Na deze eerste test, komt er nu iedere maand een diepvries-bestelwagen van Bofrost langs om mogelijke bestellingen op te nemen. Ik krijg iedere maand ook steeds een sms'je via nummer 8810 om te melden wanneer Bofrost langs komt. Ik had onlangs via de klantenservice van Bofrost laten weten, dat we eigenlijk geen interesse hebben in hun producten en gevraagd om me te verwijderen uit hun klantenbestand.Vreemd genoeg kreeg ik de reactie dat dit niet kon en dat er maar 2 opties zijn: OFWEL overstappen op een telefoonservice waarbij ik 1-2 keer per maand wordt opgebeld om te kijken of ik al dan niet een bestelling wenst te plaatsen OFWEL een pauze inlassen van 3 of 4 maanden.Wat kan ik hiertegen beginnen ? Ik heb geen klantennummer en ik vrees als ik me registreer op hun website dat ik dan nog meer vastleg.Alvast bedankt voor jullie reactie.