Terug

Stopzetting genegeerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

N. F.

Naar: Bofrost Benelux

30/09/2023

Beste,Wij probeerden de dienst van bofrost uit. Er werd ons verteld dat als het niets voor ons was en we vijf keer niets namen, ze niet meer langs zouden komen. Een leugen bleek achter af. Mits wij er echt niets aan hebben lieten we de chauffeur weten dat hij niet meer moest komen, daarna ook aan de telefoon operator. Die laatste liet weten dat we dat via e-mail moesten doen, wat wij dan ook deden. Maar geen van al deze acties lijken te werken, de chauffeur blijft komen. We doen al zelfs de deur niet meer open.

Berichten (1)

Bofrost Benelux

Naar: N. F.

02/10/2023

Geachte heer/mevrouw,Bij deze bevestigen we u dat wij uw e-mail in goede orde hebben ontvangen.Ons welgemeende excuses. Ik heb een GDPR verzoek ingediend, uw gegevens zullen volledig gewist worden.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Nogmaals ons welgemeende excuses.Indien u nog vragen of een opmerking heeft, kunt u onze klantenservice steeds bereiken via het algemeen nummer 3216981919, iedere werkdag van 9u tot 19u en op zaterdag van 9u tot 13u. Vergeet niet steeds uw klantennummer of telefoonnummer bij de hand te hebben zodat wij u sneller kunnen verder helpen.We danken u voor uw vertrouwen in Bofrost*.Met vriendelijke groet,klantenservice Bofrost*. bofrost.beDeze e-mail bevat vertrouwelijke en/of wettelijk beschermde informatie. Indien u niet de juiste geadresseerde bent of deze e-mail per vergissing gekregen heeft, gelieve dan onmiddellijk de afzender te informeren en de e-mail te vernietigen. Kopiëren of verspreiden van de inhoud van de e-mail is strikt verboden. This e-mail may contain confidential and/or privileged information. If you are not the intended recipient (or have received this e-mail in error) please notify the sender immediately and destroy this e-mail. Any unauthorized copying, disclosure or distribution of the material in this e-mail is strictly forbidden.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform