Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Problemen met terugbetaling
Beste In 2020 kochten wij tickets voor André Hazes in de Oktoberhallen te Wieze.Dit optreden werd uitgesteld door corona.Later werd het uiteindelijk geannuleerd.Ik kocht 4 tickets voor dit optreden (bestelling VRC60564 stoelen: 1435,1437,1418,1439)Ik heb meermaals via email gevraagd om de tickets terug te storten.Ik wacht nog steeds op terugbetaling.
Problemen met terugbetaling
Beste, op 19/05/2019 bestelde ik 2 tickets voor het concert van André Hazes in de Brielpoort in Deinze. Omwille van corona werd dit concert eerst uitgesteld naar 1 november 2021. Maar dit werd uiteindelijk afgelast omwille van de burn-out van Hazes. Op 28/10/2021 kregen we een mail om dit te communiceren, met een aantal opties, waaronder de terugbetaling. Ik koos voor dit laatste. Tot op heden is dit niet gebeurd, noch kreeg ik antwoord op de vele mails die ik reeds stuurde. Kunt u mij de status geven?
Problemen met terugbetaling van geannuleerd concert
Beste,Ik bestelde tickets voor het concert van André Hazes in de Brielpoort in Deinze. Dit werd eerst uitgesteld door corona en verplaatst naar een latere datum, nl. 01/11/21. Dit werd toen geannuleerd door Hazes zelf. Toen kregen wij een mail met een aantal opties waarbij we slechts 1 week! de tijd kregen om te reageren. Wij hebben toen binnen de week gereageerd dat we kiezen voor de optie volledige terugbetaling. Kaarten hebben een totale waarde van 474 €.Ik kreeg toen bericht dat mijn aanvraag geregistreerd was.Vanaf maart vond ik dat ik voldoende geduld heb gehad voor de terugbetaling.Sindsdien wordt mij maandelijks beloofd dat de terugbetaling voor hen prioritair is.Ik heb hen ook al meermaals telefonisch gecontacteerd en ook dan wordt telkens beloofd dat er spoedig wordt terugbetaald.Sinds een maand wordt niet meer gereageerd op de mails en ook de gsm is uitgeschakeld waardoor ze niet meer bereikbaar zijn.Dit kan toch niet zomaar.Zij dienen dan maar een schadevergoeding te vragen bij Hazes. Het geld voor de tickets was er en het is niet doorgegaan dus waar is het dan naartoe?Ik wens dan ook zo snel mogelijk een terugbetaling!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten