Beste,Ik bestelde tickets voor het concert van André Hazes in de Brielpoort in Deinze. Dit werd eerst uitgesteld door corona en verplaatst naar een latere datum, nl. 01/11/21. Dit werd toen geannuleerd door Hazes zelf. Toen kregen wij een mail met een aantal opties waarbij we slechts 1 week! de tijd kregen om te reageren. Wij hebben toen binnen de week gereageerd dat we kiezen voor de optie volledige terugbetaling. Kaarten hebben een totale waarde van 474 €.Ik kreeg toen bericht dat mijn aanvraag geregistreerd was.Vanaf maart vond ik dat ik voldoende geduld heb gehad voor de terugbetaling.Sindsdien wordt mij maandelijks beloofd dat de terugbetaling voor hen prioritair is.Ik heb hen ook al meermaals telefonisch gecontacteerd en ook dan wordt telkens beloofd dat er spoedig wordt terugbetaald.Sinds een maand wordt niet meer gereageerd op de mails en ook de gsm is uitgeschakeld waardoor ze niet meer bereikbaar zijn.Dit kan toch niet zomaar.Zij dienen dan maar een schadevergoeding te vragen bij Hazes. Het geld voor de tickets was er en het is niet doorgegaan dus waar is het dan naartoe?Ik wens dan ook zo snel mogelijk een terugbetaling!