Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Meest recente klachten
Issue niet verholpen, loodgieter met de noorderzon verdwenen.
Gisteren is deze ondernemer bij ons in Hasselt een lek komen herstellen onder de badkuip. De loodgieter maakte foto's en filmpjes voor de verzekering die we nog toegestuurd zouden krijgen. Sindsdien krijgen wij deze loodgieter niet meer te pakken. Het secretariaat zei zelfs dat zij niet bij ons zijn geweest. We hebben nochtans een factuur met het BTW nummer van deze onderneming op. Er werd ons verteld dat het een versleten siffon was, het lek werd hersteld voor 495 euro. Dat hebben we meteen betaald. Het lek is helaas wel niet gemaakt. Vandaag zitten we dus mét lek en zonder 495 euro. Oh en de filmpjes en foto's voor de aangifte bij de verzekering hebben we ook niet ontvangen.
extreem hoog bedrag
Betreft: Betwisting van factuur van 04/09/2025 Geachte mevrouw/heer, Op 04/09/2025 heb ik van u de hierboven vermelde factuur ontvangen voor een bedrag van € 1330,30 € Dat moet echter een vergissing zijn: Er werd een uurtje gewerkt aan 2 verstopte afvoerleidingen. Ik betwist die factuur dan ook en vraag u om ze na te kijken. In afwachting van uw reactie werd het factuur betaald namelijk 1330,30 € .( M'n slechtziende vader betaalde in volle vertrouwen ) en dit onder voorbehoud van al mijn rechten. Met vriendelijke groet, Patricia Totté
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten