Geen score beschikbaar Info


Meest recente klachten

K. E.
24/06/2023

Warmtepomp werkt niet

Beste, ik bestelde een warmtepomp maar bij het aansluiten ervan werkte al meteen niet.

Afgesloten
R. G.
11/06/2023

Defect product, slechte kla´ntenservice

Beste,Ik kocht een zwembad van bestway en dit werd geleverd met gaten in. De reviews mbt de slechte klantenservice zijn totaal niet gelogen. Het lijkt er zelf op dat ze doelbewust de zaken vertragen (maar dit is natuurlijk een vermoeden en geen bevestiging). Als ik hun vraag om op een voorgaande mail te antwoorden zodat ik de zaken vooruit kan laten gaan, melden ze doodleuk dat ze niet altijd meteen kunnen reageren. Ben akkoord dat het niet meteen kan, maar telkenmale 2 tot 3 dagen tussen voor er een antwoord komt is toch net iets anders. Ondertussen de teleurstelling van mijn dochter van 8 die elke dag komt vragen of het zwembad er al staat (zou natuurlijk top zijn met deze warme dagen).

Opgelost
B. V.
28/07/2021

Problemen met poolheater

Beste, 17/06/21 pool heater gekocht in Fun, deze lijkt defect te zijn, heb onmiddelijk contact opgenomen bij Fun deze verwezen mij door naar Bestway zelf omdat hun zelf de klachten zouden behandelen. Na meermaals (9×) contact te hebben gehad met Bestway is het probleem nog steeds niet opgelost steeds krijg ik dezelfde uitleg. Dit is nu al een maand aan de gang. Eerst moest ik een filmpje opsturen met de handeling die ik deed voor de verwarmer op te starten incl. Garantiebewijs foto van het toestel met productiedatum en de uitleg dat het toestel niet warmt. Na het ontvangen van het filmpje kreeg ik bericht dat ze het filmpje niet zouden kunnen openen terwijl het een gewoon mp4 bestand is wat je volgens mij wel op elke pc kan openen. Vandaag opnieuw contact met hun gezocht na 1u in wacht te hebben gestaan ben ik weer geen stap verder. Ze zouden groen licht van de technische dienst moeten krijgen om mij een nieuw toestel op te sturen, maar technische dienst krijgt het filmpje niet open... terwijl de gene die ik aan de lijn had het filmpje wel kan bekijken. Dit is nu al een maand bezig, de zomer is half en nog steeds sta ik bij mijn rug tegen de muur. Ook beloofde ze me van een mail te sturen om mij op de hoogte te houden van alles maar zelfs dat heb ik niet gehad zelfs niet in ongewenste post. Graag zou ik een oplossing hebben van ofwel mijn aankoop geld terug of wel een nieuw toestel. Het is toch niet normaal dat je zo moet rondlopen voor een toestel dat toen 3 weken oud was ondertussen is het al wel ouder omdat het zolang duurt voor er schot in de zaak komt. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Alvast bedankt

Afgesloten
K. R.
15/05/2020

schade nieuw zwembad ,slecht contact met bestway

Schade bij openen van nieuw zwembad en we krijgen niet echt een reactie is nu al bijna 4weken dat ik contact probeer te maken met mijn hotmail adres , blijkbaar krijgt de verkoop sales@bestwaywebschop.be wel al mijn foto's en e-mails maar de belgiumservice@bestwaycorp.be niet en moet dit doen via de ouders maar krijgen ook niet veel info verder moest terug alle gegevens doorsturen dit heb ik gedaan en mijn ouders hebben dit terug naar hun gestuurd maar er is weer 2dagen verder en weer niks van rezultaat !Ik heb ook via hun 0800 nr gebeld en die konden niks doen zei ze juist via het 1e e-mailadres dat bijna niet bereikbaar is!?Wat nu

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform