Beste, 17/06/21 pool heater gekocht in Fun, deze lijkt defect te zijn, heb onmiddelijk contact opgenomen bij Fun deze verwezen mij door naar Bestway zelf omdat hun zelf de klachten zouden behandelen. Na meermaals (9×) contact te hebben gehad met Bestway is het probleem nog steeds niet opgelost steeds krijg ik dezelfde uitleg. Dit is nu al een maand aan de gang. Eerst moest ik een filmpje opsturen met de handeling die ik deed voor de verwarmer op te starten incl. Garantiebewijs foto van het toestel met productiedatum en de uitleg dat het toestel niet warmt. Na het ontvangen van het filmpje kreeg ik bericht dat ze het filmpje niet zouden kunnen openen terwijl het een gewoon mp4 bestand is wat je volgens mij wel op elke pc kan openen. Vandaag opnieuw contact met hun gezocht na 1u in wacht te hebben gestaan ben ik weer geen stap verder. Ze zouden groen licht van de technische dienst moeten krijgen om mij een nieuw toestel op te sturen, maar technische dienst krijgt het filmpje niet open... terwijl de gene die ik aan de lijn had het filmpje wel kan bekijken. Dit is nu al een maand bezig, de zomer is half en nog steeds sta ik bij mijn rug tegen de muur. Ook beloofde ze me van een mail te sturen om mij op de hoogte te houden van alles maar zelfs dat heb ik niet gehad zelfs niet in ongewenste post. Graag zou ik een oplossing hebben van ofwel mijn aankoop geld terug of wel een nieuw toestel. Het is toch niet normaal dat je zo moet rondlopen voor een toestel dat toen 3 weken oud was ondertussen is het al wel ouder omdat het zolang duurt voor er schot in de zaak komt. Hopelijk kunnen jullie mij verder helpen. Alvast bedankt