Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Terugbetalings probleem
Geachte mevrouw/heer, Op 13-6-2024, ontvingen we een terugbetaling van één product uit bestelling 40166731789. Ik stel echter vast dat maar een gedeelte van het totaalbedrag van deze bestelling is teruggestort. We ontvingen maar 14,98€ ipv 49,99 (een gedeelte van het bedrag werd betaald met een kadobon). Sindsdien hebben we geprobeerd om via mail (telefonisch niet mogelijk) contact te nemen, maar hebben na 4 pogingen en 13 dagen verder nog niets terug gehoord. Daarom verzoek ik u ons te helpen om het laatste deel van het bedrag terug gestort te krijgen. Met vriendelijke groeten, Bijlage: Confirmatie van terugbetaling van het totaalbedrag door Bershka.
Kwaliteit kledingstuk verschrikkelijk
Beste, ik bestelde een faux lederen kleedje. Heeft tijd in de kast gehangen en gisteren heb ik het even gedragen binnenshuis om te zien of de maat nog goed voelde (tijdens kleine huishoidelijke zaken zoals was wegleggen, vaatwas leeghalen, etc). Na een uurtje valt het kleedje quasi letterlijk uit elkaar. Kaartje hangt er nog aan want had het nog nooit gedragen. Dit na 1uur!!
Dubieuse firma met loze beloftes
Wij proberen al een week iets te bestellen via hun. Er ging een code worden verstuurd wanneer je je aanmeldt voor de nieuwsbrief..deze code werkte gewoon niet. Contact opgenomen met hen..maar dit was hopeloos. Ze gingen een andere opsturen...niet gebeurd..nog eens een poging gedaan met ons andere mailadres..zelfde verhaal code werkte weer niet...tot 4 maal...beloof dan geen codes, als je uiteindelijk slechte codes geeft...op mails wordt ook niet geantwoord..en ja via de telefoon nog minder...echt niet klantvriendelijk...u ziet in de bijlage hoe ze werken...je besteld, je brengt de code in..als hij ze aanneemt, kan je even verder, maar als je dan uiteindelijk wil betalen is de korting weg...en het mandje leeg..wil je dan terug bestellen, krijg je weer hetzelfde: korting is reeds gebruikt...je geraakt nooit verder om te betalen MET korting...Dan kan je hen vragen wanneer er een bepaald product terug binnenkomt..Ook iets heel raar, je krijgt een mail om te zeggen dat het terug binnen is, je klikt er op en dan krijg je de melding dat het er niet is...Na 1 week heb ik het wel gehad met deze mensen..wat voor een werkwijze is dit nu?? Heb ook al gelezen in andere reviews, dat er ook wanneer je dan nog gratis leveringskosten hebt, bij de betaling deze er ineens toch bijstaan in het te betalen bedrag...
Bershka betaalt retour niet volledig terug
BesteIk plaatste een bestelling (40184768040) en stuurde deze volledig terug. Deze bestelling werd oorspronkelijk in 2 pakketten geleverd en werd ook in 2 pakketten geretourneerd, zoals aangeduid bij het invullen van de retour. Beide pakketten werden reeds bij jullie geleverd op 12/04 en 14/04 volgens de tracking links van bpost. Tot op heden heb ik enkel 1 pakket terugbetaald gekregen en een automatische mail dat de retour verwerkt is. Dit is dus NIET het geval. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het 2e pakket. Ook komt er geen enkel antwoord op de meerdere mails die ik reeds verzonden heb. Ik heb besteld voor een totaalbedrag van €311,90 en heb tot nu toe dus enkel €131,95 teugbetaald gekregen. Breng aub de 2e terugbetaling van €179,95 zo snel mogelijk in orde.
Bestelling nooit gekregen, geen contact
Beste ik bestelde op 23 juli op Bershka een broek aan 13,94€. Op 29 juli heb ik via het e-mail adres dat opgegeven stond een mailtje gestuurd in verband met informatie over de levering want op de website stond “gedeeltelijk geleverd”. Ik heb die dag zelf nog antwoord gekregen dat ze niets terugvonden. Op 30 juli heb ik een tweede mailtje gestuurd met de naam van de bestelling, het bedrag en bestelnummer. Hierop kreeg ik antwoord dat het pakketje niet bij mij thuis maar in een postpunt werd geleverd. De dag dat het pakketje geleverd werd aan huis was 29 juli de hele dag was ikzelf thuis en heb geen postbode langs zien komen. Ik ging dan naar hebt postkantoor waar ze het adres van hadden opgegeven en daar vonden ze geen pakketje onder de naam en tracking nummer terug. Op 30 juli heb ik dus weer een mail gestuurd met de informatie dat er geen pakketje werd teruggevonden met dit trackingnummer en stuurde ze gewoon terug dat mijn mail werd doorgestuurd naar de juiste dienst. Tot op heden heb ik geen antwoord meer ontvangen terwijl ik deze bestelling had geplaatst voor mijn schoonzus die deze dringend nodig heeft voor op vakantie te gaan. Ik verwacht dat ik deze broek ontvang en liefst zo snel mogelijk
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten