Geachte mevrouw/heer,
Op 10.06.2025, heb ik 2 shorten besteld (bestelnummer 40305381390). Ik heb op 12.06.2025 een mail ontvangen dat mijn pakket is geleverd. Ondanks het feit dat er op dat moment iemand thuis was, hebben wij niemand gezien en geen pakket ontvangen.
Op 13.06.2025 heb ik telefonisch contact met jullie opgenomen om dit te melden. De dame aan de lijn vertelde vroeg mij te checken bij de buren of een veilige plek. Ik vertelde haar dat mijn buren niets ontvangen hadden en er ook geen veilige plek is. Hierop antwoordde de dame dat ze het gaan onderzoeken mij op de hoogte gaan houden.
Op 15.06.2025 heb ik een mail ontvangen van jullie klantendienst met referentie: CAS-607646-Z0T1D2 CRM:0285212 met de melding dat ik zelf bij de transporteur moest contact nemen en bij ook moest navragen bij de buren.
Ik heb op 16.06.2025 hierop gereageerd en gemeld dat het Berska zijn taak is om met de transporteur contact op te nemen.
Ik stel echter vast dat u niet reageert op mijn mail, noch bereikbaar bent via het telefoonnummer vermeld op jullie site 0800 784 06, noch via de chat.
Tevens heb ik zonet ontdekt dat jullie mijn pakket naar het verkeerde adres hebben verstuurd, nl. Bijlstraat 71 te Beveren-Kruibeke-Zwijndrecht (afgekort: BKZ). Mijn adres is Brielstraat 71 te 9120 BKZ. Ik heb mijn adres correct opgegeven bij de bestelling.
Dit heeft geleid tot financiële schade. Ik heb 51,98 euro betaald voor een pakket dat ik niet ontvangen heb. Daarbij heeft dit ook tot ongemak geleid want wij vertrekken binnen 2 weken met vakantie. Ik heb deze shorten daar nodig. Ik heb het nog héél druk deze laatste 2 weken en moet mij nu nog naar een winkel begeven om ergens shorten te vinden naar mijn smaak.
Daarom verzoek ik u onverwijld en uiterlijk tegen maandag 23.06.2025 om ofwel een nieuw pakket te verzenden dat voor 01.07.2025 bij mij toekomt. Ofwel om mijn geld terug te storten.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Kopie correspondentie klantendienst
- Kopie mail DPD ivm levering