Terug

Bershka betaalt retour niet volledig terug

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

E. O.

Naar: Bershka

02/05/2023

BesteIk plaatste een bestelling (40184768040) en stuurde deze volledig terug. Deze bestelling werd oorspronkelijk in 2 pakketten geleverd en werd ook in 2 pakketten geretourneerd, zoals aangeduid bij het invullen van de retour. Beide pakketten werden reeds bij jullie geleverd op 12/04 en 14/04 volgens de tracking links van bpost. Tot op heden heb ik enkel 1 pakket terugbetaald gekregen en een automatische mail dat de retour verwerkt is. Dit is dus NIET het geval. Ik wacht nog steeds op de terugbetaling van het 2e pakket. Ook komt er geen enkel antwoord op de meerdere mails die ik reeds verzonden heb. Ik heb besteld voor een totaalbedrag van €311,90 en heb tot nu toe dus enkel €131,95 teugbetaald gekregen. Breng aub de 2e terugbetaling van €179,95 zo snel mogelijk in orde.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform