Meest recente klachten

I. C.
2/10/2024

Levering laat op zich wachten

6 september 2024 heb ik boxspring novia gekocht en onmiddelijk voorschot va´n 177 euro betaald. Wil boxspring geleverd krijgen maar krijg geen gehoor via telefoon,mail

Afgesloten
A. C.
14/05/2024

problemen met levering

Beste,Op 02/04/2024 plaatste ik een bestelling voor een boxspring op de website van De Beddenleeuw, inclusief montage service. Op 29-04-2024 was de levering gepland tussen 08:05 en 12:05. Echter, het tijdslot verstreek zonder enige communicatie. Ik probeerde herhaaldelijk contact op te nemen via chat en telefoon, maar kreeg geen gehoor. Zelfs e-mails bleven onbeantwoord.Het enige voorstel was om de levering een maand later te plannen. Na veel moeite kreeg ik de mogelijkheid om de levering iets eerder in te plannen, maar zonder montage. Tijdens de uiteindelijke levering op 14/05/2024 was de levering veel te laat, en stond de chauffeur alleen om een grote boxspring te leveren, wat mij erg onverantwoord lijkt.Op geen enkel moment werd ik serieus genomen. Na dit avontuur blijkt dat ook andere klanten soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Slechte reviews stapelen zich op en klanten worden aan hun lot overgelaten. Dit kan niet door de beugel, zeker gezien het om grote en dure bestellingen gaat.Ik begrijp dat er onvoorziene omstandigheden kunnen zijn, maar de gebrekkige communicatie en het gebrek aan oplossingen maken het erg moeilijk voor mij als klant. Ook maak ik me zorgen over de terugbetaling van de montageservice. Hoewel het nog te vroeg is om daarvan uit te gaan, heb ik weinig vertrouwen in de werkwijze van dit bedrijf, gezien mijn eerdere ervaringen. Verder ben ik benieuwd naar de mogelijkheden om deze kwestie op te lossen en om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Ik maak me ernstig zorgen over de service en communicatie van De Beddenleeuw. Is er een mogelijkheid om een compensatie te ontvangen voor het ongemak en de tijd die ik heb moeten investeren om dit probleem aan te kaarten?De gevolgen van deze situatie zijn aanzienlijk:1. Financiële schade: Ik heb veel geld uitgegeven aan een product dat ik niet op tijd heb ontvangen. Bovendien heb ik extra kosten gemaakt door verlof op te nemen, dat ik uiteindelijk voor niets heb genomen.2. Tijdverlies: Naast financiële kosten heb ik ook veel tijd verloren door te wachten op een levering die niet kwam, door te proberen contact op te nemen met het bedrijf en door uiteindelijk naar de showroom te rijden.3. Fysiek ongemak: Het gebrek aan slaapcomfort door het ontbreken van de bestelde boxspring heeft geleid tot fysiek ongemak.4. Emotioneel ongemak: De voortdurende teleurstellingen, het gebrek aan respons en de onbeleefde behandeling van het personeel hebben geleid tot frustratie en stress.een uitgebreide beschrijving voeg ik toe als PDF.Alvast bedankt!Met vriendelijke groetAimy Cockx Aimy.cockx@hotmail.be +32 498 66 73 73

Afgesloten
H. E.
8/01/2023

Probleem met levering + communicatie

Beste,Op 29/11 bestelden wij een bed bij beddenleeuw. Wij hebben hiervoor gekozen omdat er op de site staat dat er binnen de 10 dagen wordt geleverd. Wij hadden zeer snel een bed nodig, omdat we 2 weken later zouden verhuizen. Nadat we onze bestelling hebben geplaatst, krijgen wij niks meer te horen. Ik heb zeker 6 mails gestuurd, elke dag heb ik geprobeerd om telefonisch contact te leggen en online via de chat een gesprek te starten maar steeds zonder resultaat. Het is pas dat ik zelf besloten heb om tot Zaltbommel te rijden, dat ik van een student-medewerker zijn eigen privé gegevens heb gekregen om verder op de hoogte gehouden te worden. Na enkele weken krijgen we (eindelijk! dankzij de medewerker) een mail. De levering zou plaatsvinden op 6/01 tussen 08:00 en 22:00. Wij hebben hiervoor verlof moeten nemen en we hebben hierdoor een familiefeest gemist. Dit was helemaal voor niets, want er is helemaal niemand komen opdagen. Resultaat: verspilde verlofdag, familiefeest gemist, en nog steeds geen bed. Ik heb reeds een klacht ingediend via beddenleeuw zelf, maar net als alle andere pogingen tot contact, geen enkele reactie. Als wij niet zelf tot daar hebben gereden (een rit van bijna 2 uur, met de huidige tankprijzen!), dan zouden we nog steeds op de grond slapen. Dit zijn de gevolgen: - Wekenlang op de grond geslapen- Tank (heen en terug), onnodig verspild + een dag verpest- Kosten om te bellen naar het buitenland, zonder gehoor - Een dag verlof opgeofferd voor niks- Familiefeest gemist- Heel veel tijd en energie Voor al dit verlies eisen wij een schadevergoeding + een terugbetaling voor de extra kosten die wij gemaakt hebben (waaronder tank (330km gereden heen en terug) en het bellen). Wij hebben ontzettend veel pogingen gedaan om contact op te nemen, maar helaas was dit steeds zonder resultaat. Ik ben bijna beginnen geloven dat dit bedrijf niet eens bestaat. Daarom ben ik genoodzaakt om via deze weg een klacht in te dienen en een schadevergoeding op te eisen. Dit is het minste wat jullie kunnen doen. Mvg

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform