Beste,Op 29/11 bestelden wij een bed bij beddenleeuw. Wij hebben hiervoor gekozen omdat er op de site staat dat er binnen de 10 dagen wordt geleverd. Wij hadden zeer snel een bed nodig, omdat we 2 weken later zouden verhuizen. Nadat we onze bestelling hebben geplaatst, krijgen wij niks meer te horen. Ik heb zeker 6 mails gestuurd, elke dag heb ik geprobeerd om telefonisch contact te leggen en online via de chat een gesprek te starten maar steeds zonder resultaat. Het is pas dat ik zelf besloten heb om tot Zaltbommel te rijden, dat ik van een student-medewerker zijn eigen privé gegevens heb gekregen om verder op de hoogte gehouden te worden. Na enkele weken krijgen we (eindelijk! dankzij de medewerker) een mail. De levering zou plaatsvinden op 6/01 tussen 08:00 en 22:00. Wij hebben hiervoor verlof moeten nemen en we hebben hierdoor een familiefeest gemist. Dit was helemaal voor niets, want er is helemaal niemand komen opdagen. Resultaat: verspilde verlofdag, familiefeest gemist, en nog steeds geen bed. Ik heb reeds een klacht ingediend via beddenleeuw zelf, maar net als alle andere pogingen tot contact, geen enkele reactie. Als wij niet zelf tot daar hebben gereden (een rit van bijna 2 uur, met de huidige tankprijzen!), dan zouden we nog steeds op de grond slapen. Dit zijn de gevolgen: - Wekenlang op de grond geslapen- Tank (heen en terug), onnodig verspild + een dag verpest- Kosten om te bellen naar het buitenland, zonder gehoor - Een dag verlof opgeofferd voor niks- Familiefeest gemist- Heel veel tijd en energie Voor al dit verlies eisen wij een schadevergoeding + een terugbetaling voor de extra kosten die wij gemaakt hebben (waaronder tank (330km gereden heen en terug) en het bellen). Wij hebben ontzettend veel pogingen gedaan om contact op te nemen, maar helaas was dit steeds zonder resultaat. Ik ben bijna beginnen geloven dat dit bedrijf niet eens bestaat. Daarom ben ik genoodzaakt om via deze weg een klacht in te dienen en een schadevergoeding op te eisen. Dit is het minste wat jullie kunnen doen. Mvg