Beste,Op 02/04/2024 plaatste ik een bestelling voor een boxspring op de website van De Beddenleeuw, inclusief montage service. Op 29-04-2024 was de levering gepland tussen 08:05 en 12:05. Echter, het tijdslot verstreek zonder enige communicatie. Ik probeerde herhaaldelijk contact op te nemen via chat en telefoon, maar kreeg geen gehoor. Zelfs e-mails bleven onbeantwoord.Het enige voorstel was om de levering een maand later te plannen. Na veel moeite kreeg ik de mogelijkheid om de levering iets eerder in te plannen, maar zonder montage. Tijdens de uiteindelijke levering op 14/05/2024 was de levering veel te laat, en stond de chauffeur alleen om een grote boxspring te leveren, wat mij erg onverantwoord lijkt.Op geen enkel moment werd ik serieus genomen. Na dit avontuur blijkt dat ook andere klanten soortgelijke dingen hebben meegemaakt. Slechte reviews stapelen zich op en klanten worden aan hun lot overgelaten. Dit kan niet door de beugel, zeker gezien het om grote en dure bestellingen gaat.Ik begrijp dat er onvoorziene omstandigheden kunnen zijn, maar de gebrekkige communicatie en het gebrek aan oplossingen maken het erg moeilijk voor mij als klant. Ook maak ik me zorgen over de terugbetaling van de montageservice. Hoewel het nog te vroeg is om daarvan uit te gaan, heb ik weinig vertrouwen in de werkwijze van dit bedrijf, gezien mijn eerdere ervaringen. Verder ben ik benieuwd naar de mogelijkheden om deze kwestie op te lossen en om te voorkomen dat dit in de toekomst weer gebeurt. Ik maak me ernstig zorgen over de service en communicatie van De Beddenleeuw. Is er een mogelijkheid om een compensatie te ontvangen voor het ongemak en de tijd die ik heb moeten investeren om dit probleem aan te kaarten?De gevolgen van deze situatie zijn aanzienlijk:1. Financiële schade: Ik heb veel geld uitgegeven aan een product dat ik niet op tijd heb ontvangen. Bovendien heb ik extra kosten gemaakt door verlof op te nemen, dat ik uiteindelijk voor niets heb genomen.2. Tijdverlies: Naast financiële kosten heb ik ook veel tijd verloren door te wachten op een levering die niet kwam, door te proberen contact op te nemen met het bedrijf en door uiteindelijk naar de showroom te rijden.3. Fysiek ongemak: Het gebrek aan slaapcomfort door het ontbreken van de bestelde boxspring heeft geleid tot fysiek ongemak.4. Emotioneel ongemak: De voortdurende teleurstellingen, het gebrek aan respons en de onbeleefde behandeling van het personeel hebben geleid tot frustratie en stress.een uitgebreide beschrijving voeg ik toe als PDF.Alvast bedankt!Met vriendelijke groetAimy Cockx Aimy.cockx@hotmail.be +32 498 66 73 73