Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
datingsite blijft geld vragen na opzeg abonnement
ik had me aangesloten voor 1 maand bij hun datingsite en heb op 23/11/2020 mijn opzeg gedaan en nu komen ze dat ik de maand januari niet betaald heb en gebruik hun dienst reeds niet meer sedert mijn opzeg omdat alles is gewist en heb reeds van hun mail gekregen dat mijn opzeg rond was denk van een laetitia pateau commerciele direkteur maar wordt nu reeds drie keer van kastje naar muur gezonden vinden zogezegt geen gegevens van mij maar de betaling moet ik wel voldoen anders krijg ik incasso bureau op mijn dak groetjes aja ben bij hun ingeschreven op oud email adres en deze is ph.tommeleyn@belgacom .net groetjes
Singles 50 datingsite
Hallo, ik heb mij waarschijnlijk begin 2020 geregistreerd bij datingsite singles 50. Aangezien men bedragen van mijn rekening kan trekken zal ik mijn financiële gegevens op bankkaart doorgegeven hebben. Deze site was niet wat ik zocht en ik ben er na enkele weken mee gestopt. Plots gaat er in februari 179€ Van mijn rekening, alsook in mei nogmaals 179€. In juli ontdek ik dat deze 2 bedragen van mijn rekening gegaan zijn zomaar zonder verwittiging of reden... ik maak allang geen gebruik meer van hun diensten en wist niet dat men deze bedragen zou crediteren. Ik heb verschillende mails gestuurd waarop ik hen vraag om zekeralles te beëindigen wat ik eventueel aangegaan ben met hen en waar ik zeker geen weet van heb. Ze vinden niets van mijn gegevens terug, niet mijn account, niet mijn emailadres, ze denken dat ik Volgens hen al uitgeschreven ben. Maar nu opnieuw in augustus 179€ van mijn rekening. Ik mailen maar krijg geen reactie terug... Dit kost mij nu al bijna 600€ voor niets! Hoe kan ik dit in godsnaam stopzetten. Ik heb mijn bankkaart geblokkeerd voor mochten ze nogmaals 179€ willen crediteren maar hopelijk komt er dan niet nog een boete bij... help help...
Annulatie lidmaatschap en stopzetting transactie
Geachte,Op 18/07/2020 heb ik mij ingeschreven via FaceBook op www.singles50.be ( een website voor mensen die op zoek zijn naar een passende partner). Dit was zo genoemd gratis. Na een volledige vraaglijst met mijn interesses te hebben ingevuld en verstuurd , kreeg ik al berichten binnen van andere kandidaten. Doch om toegang te krijgen tot hun profiel en hun interesses , moest ik mij eerst lid maken. Ik kreeg verschillende keuze mogelijkheden en heb gekozen voor lid te worden voor een bedrag van 7.99€ voor 1 maand.Via PayPal heb ik de toelating gegeven om de transactie via mijn Visa kaart te volbrengen. Diezelfde dag , heb ik van PayPal een email ontvangen waarin bevestigd werd dat ik een 6 maanden Premium lidmaatschap was aangegaan met singles50 voor een bedrag van 191,76 € , als ook een email van klantenservice@singles50.be met de bevestiging van mijn bestelling ivm lidmaatschap dat automatisch zou verlengd worden voor een periode van 6 maanden voor een bedrag van 239,40€. (mits geen tegenbericht van mij)Doch heb ik hiervoor absoluut geen toelating gegeven.Inmiddels heb ik al op 18/07/2020 , 2 maal een email gericht aan klantenservice@singles50.be ivm de herroeping van dit contract zoals vermeld staat in hun voorwaarden. Zelfs heb ik al meerdere malen geprobeerd gebruik te maken op hun website www.singles50.be/info/voorbeeld-formulier-voor-herroeping om het bijgevoegde voorbeeldformulier te openen en in te vullen . Er verschijnt steeds ' acces denied'.Ik heb zelfs mijn Visakaart stopgezet op 18/07/2020.Graag zou ik van U willen vernemen of er iets kan gedaan worden ? Met vriendelijke groeten, Sandra Frans.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten