Terug

datingsite blijft geld vragen na opzeg abonnement

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

P. T.

Naar: Be2.be

11/01/2021

ik had me aangesloten voor 1 maand bij hun datingsite en heb op 23/11/2020 mijn opzeg gedaan en nu komen ze dat ik de maand januari niet betaald heb en gebruik hun dienst reeds niet meer sedert mijn opzeg omdat alles is gewist en heb reeds van hun mail gekregen dat mijn opzeg rond was denk van een laetitia pateau commerciele direkteur maar wordt nu reeds drie keer van kastje naar muur gezonden vinden zogezegt geen gegevens van mij maar de betaling moet ik wel voldoen anders krijg ik incasso bureau op mijn dak groetjes aja ben bij hun ingeschreven op oud email adres en deze is ph.tommeleyn@belgacom .net groetjes


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform