Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Betalingsprobleem
Deze firma is ondertussen niet meer te contacteren via telefoon, op mails krijg je al verschillende maanden geen antwoord meer. Ik moet ondertussen nog december 2023 ontvangen ( ongeveer 200 €) en de betaling van Road van vorige maand, die normaal altijd op tijd is, is ook nog niet binnen gekomen, wat ook 200€ is. Ik zie dit niet positief in. Hebben er nog mensen ervaring hiermee? Mvg
betalingsprobleem
Beste, Na ik weet niet meer hoeveel mails en telefoons, blijven jullie me negeren. ik wacht nog steeds op de uitbetaling van augustus 2023, waarvoor jullie van shell de procedure hebben gekregen om dit op te lossen, maar helaas nog steeds geen actie van jullie kant. Ik zie dat mijn mails gelezen worden, maar telkens zonder antwoord, via telefoon zijn jullie helemaal niet meer bereikbaar (??). Via uw support lukt het mij ook niet. Dan maar een tweede keer via deze weg ( testaankoop), waar jullie me ook negeren. Hopelijk reageren jullie toch nog eens naar mij toe. Mvg, een zeer ontevreden klant
betalingsprobleem
De vergoeding laadsessies voor augustus 2023 is nog steeds niet betaald door BE-United. Het gaat hier voor slechts een bedrag van 24,37 eur. Alle andere maanden zijn wel betaald. Na vele telefoontjes en mails, heb ik nog altijd niet de vergoeding van Augustus 2023 gekregen. De laatste maanden wordt er zelfs niet meer op mails geantwoord en ze zijn telefonisch niet meer te bereiken.
geen service na verkoop
Geachte mevrouw/heer, Eind Juli 2024 werkte mijn wall box niet meer. Met veel moeite contact gelegd. antwoord: Als een nieuwe binnen is komen we hem vervangen. Evenwel bouwverlof. 12 aug = verschillende berichten (ook tussen 13 en 22 augustus) en pogingen tel. Uiteindelijk bericht op 29 aug: vervanging op ma 2 sept. Op maandag 2 sept niet gewerkt, thuis gebleven en gewacht. Niemand. diverse berichten maar geen antwoord. Tot plots bericht: wij zijn tel niet bereikbaar. ondertussen mails, tel en berichten gestuurd, maar geen enkel antwoord. Dit betekent 0 service na verkoop. Door het niet kunnen laden thuis lopen de koste heel snel op, gezien ik gemiddeld tussen 2500 en 3500 km doe per maand. De kosten lopen op omdat ik extern moet laden: 1. prijs meestal tussen de maal 2 en maal 4 2. uren wachttijd tijdens laden stapelen zich op dit betekent zowel financiële schade als uren zinloos wachten tijdens het laden. Thuis laadt mijn wagen op terwijl ik andere zaken doe. Ik wil zo snel mogelijk de beloofde nieuwe wallbox, en wil ook als er nogmaals een dag wordt afgesproken, het ook wordt uitgevoerd. Met vriendelijke groeten, Bijlage: - Kopie factuur - Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht
Problemen met uitbetaling laadsessies door operator elektrische laadinstallatie thuis
Beste,er werd op ons thuisadres een EV laadinstallatie (type Wallbox Commander) geplaatst op 26 oktober 2023.Sindsdien laad ik mijn elektrische wagen door gebruik te maken van de laadpas ter beschikking gesteld door mijn werkgever (laadpas Leaseplan/Shell). De laadbeurten werken zonder problemen.Ik heb inmiddels creditnota's mogen ontvangen op maandelijkse basis ter waarde van de gedane laadbeurten. Totaal van deze creditnota's voor de maanden okober 23 tem januari 24 bedraagt EUR 500,11. Detail: tem december 2023 werden de uitbetaalnota's uitgereikt door Be United BV vanaf januari 24 ontving ik een vergoedingsfactuur uitgereikt door het nederlandse bedrijf Road BV.Echter, tot op heden mochten wij geen enkele terugbetaling hiervan ontvangen op onze rekening.Na meermaals telefonisch en schriftelijk contact te hebben opgenomen met BE United BV zit er geen enkele evolutie in deze zaak. Ik werd (meestal vriendelijk) te woord gestaan door een customer service medewerker die uiteindelijk zelf aangaf om een formele klacht in te dienen teneinde de uitbetalingen te kunnen versnellen. Het blijkt een bekend probleem te zijn waar meerdere klanten van uw bedrijf onder lijden. Bijkomend probleem is dat er een nieuwe portaal tool werd geïmplementeerd waardoor alle historiek van laadsessies tem 31 december 2023 niet langer zichtbaar is.Ik heb alle informatie bezorgd maar krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen.Ik verzoek u met aandrang om de achterstallige betalingen onmiddellijk uit te voeren, evenals voor de toekomstige laadsessies.Bedankt, Johan Buelens
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten