Geachte mevrouw/heer,
Eind Juli 2024 werkte mijn wall box niet meer. Met veel moeite contact gelegd. antwoord: Als een nieuwe binnen is komen we hem vervangen.
Evenwel bouwverlof.
12 aug = verschillende berichten (ook tussen 13 en 22 augustus) en pogingen tel. Uiteindelijk bericht op 29 aug: vervanging op ma 2 sept.
Op maandag 2 sept niet gewerkt, thuis gebleven en gewacht. Niemand. diverse berichten maar geen antwoord.
Tot plots bericht: wij zijn tel niet bereikbaar.
ondertussen mails, tel en berichten gestuurd, maar geen enkel antwoord. Dit betekent 0 service na verkoop.
Door het niet kunnen laden thuis lopen de koste heel snel op, gezien ik gemiddeld tussen 2500 en 3500 km doe per maand. De kosten lopen op omdat ik extern moet laden:
1. prijs meestal tussen de maal 2 en maal 4
2. uren wachttijd tijdens laden stapelen zich op
dit betekent zowel financiële schade als uren zinloos wachten tijdens het laden. Thuis laadt mijn wagen op terwijl ik andere zaken doe.
Ik wil zo snel mogelijk de beloofde nieuwe wallbox, en wil ook als er nogmaals een dag wordt afgesproken, het ook wordt uitgevoerd.
Met vriendelijke groeten,
Bijlage:
- Kopie factuur
- Ander nuttig element voor het bedrijf in het kader van uw klacht