Terug

Problemen met uitbetaling laadsessies door operator elektrische laadinstallatie thuis

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. B.

Naar: BE UNITED BV

27/02/2024

Beste,er werd op ons thuisadres een EV laadinstallatie (type Wallbox Commander) geplaatst op 26 oktober 2023.Sindsdien laad ik mijn elektrische wagen door gebruik te maken van de laadpas ter beschikking gesteld door mijn werkgever (laadpas Leaseplan/Shell). De laadbeurten werken zonder problemen.Ik heb inmiddels creditnota's mogen ontvangen op maandelijkse basis ter waarde van de gedane laadbeurten. Totaal van deze creditnota's voor de maanden okober 23 tem januari 24 bedraagt EUR 500,11. Detail: tem december 2023 werden de uitbetaalnota's uitgereikt door Be United BV vanaf januari 24 ontving ik een vergoedingsfactuur uitgereikt door het nederlandse bedrijf Road BV.Echter, tot op heden mochten wij geen enkele terugbetaling hiervan ontvangen op onze rekening.Na meermaals telefonisch en schriftelijk contact te hebben opgenomen met BE United BV zit er geen enkele evolutie in deze zaak. Ik werd (meestal vriendelijk) te woord gestaan door een customer service medewerker die uiteindelijk zelf aangaf om een formele klacht in te dienen teneinde de uitbetalingen te kunnen versnellen. Het blijkt een bekend probleem te zijn waar meerdere klanten van uw bedrijf onder lijden. Bijkomend probleem is dat er een nieuwe portaal tool werd geïmplementeerd waardoor alle historiek van laadsessies tem 31 december 2023 niet langer zichtbaar is.Ik heb alle informatie bezorgd maar krijg verder geen antwoord meer op mijn vragen.Ik verzoek u met aandrang om de achterstallige betalingen onmiddellijk uit te voeren, evenals voor de toekomstige laadsessies.Bedankt, Johan Buelens

Berichten (1)

BE UNITED BV

Naar: J. B.

27/02/2024

Beste,Ik heb uw dossier nagezien. Er zijn 3 terugbetalingen van ons (de rest verloopt via Road).Terugbetaling 1: 7227: 28/11/2023 = -5,54€ = Betaling werd nog niet uitgevoerd, daar bedrag kleiner is dan 10€Terugbetaling 2: 8237: 26/01/2024 = -196€ = Betaling wordt steeds 31 dagen na datum detail uitbetaald (werd deze morgen tevens reeds uitgevoerd)Terugbetaling 3: 8238: 26/01/2024 = -162,01€ = Betaling wordt steeds 31 dagen na datum detail uitbetaald (werd deze morgen tevens reeds uitgevoerd)Daar we vandaag 31 dagen later zijn, werd alles reeds deze morgen uitbetaald.Verder zie ik geen laattijdige uitbetalingen staan, alsook zie ik maar 1 mail van u op 21/01/2024.Met vriendelijke groet,Cordialement,Kind regards,[Be United]Joey VanschoorManaging Director+32 50 96 05 40 ( Bel onsWhatsApp )Pathoekeweg 9B, 8000 Bruggewww.be-united.com Vraag uw offerte aan!On February 27, 2024 at 2:29 PM, klachtenbox@test-aankoop.be


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform