Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Verlengde garantie wordt geweigerd
Onze oven en vaatwasser van Bauknecht zijn beiden defect. De oven zorgt voor stroomstoringen en hebben we uitgeschakeld hierdoor. De vaatwasmachine werkt maar op 1 programma, telkens we een ander programma selecteren start de machine niet. Ik heb met de klantendienst eerst een correspondentie opgestart om te achterhalen of onze verlengde garantie nog actief was. Ik heb hier een bevestigend antwoord over ontvangen op 06-Sep-2024 dat deze nog loopt tot 16-Nov-2024. Ik heb hen ook reeds op de hoogte gesteld dat na de registratie van mijn producten op hun website, ik enkel een bevestigingsmail heb gekregen zonder verdere details van de registratie, wat geen probleem was volgens de klantendienst. (zie bijlages) Vandaag, 13-Sep-2024, heb ik met de consumentendienst contact opgenomen om een afspraak te maken voor de herstelling van mijn toestellen. De dame aan de lijn vertelde me echter dat er iets mis is gegaan tijdens de registratie van de producten waardoor de verlengde garantie niet geldig was en dat ik voor de herstelling van het eerste toestel €219 moet betalen en voor het tweede €120. Ik vind dit absoluut niet kunnen als je verlengde garantie hebt, dat ze deze niet nakomen door een foute registratie aan hun kant in het systeem. Mvg, Ben Verwerft
verschrikkelijk behandeld door de klantendienst
Ik heb een huis gekocht van 1950. De vorige eigenaars beweren dat er in de accumulatiekachels in het huis asbest zit. Ik besluit om met de klantendienst te bellen om dat dit toch zeer belangrijk is voor mijn eigen veiligheid, het milieu,... Ik leg hem vriendelijk uit wat ik wel weten. De man (Randy) hoofdkantoor in Nederland weet me te zeggen dat ik daarvoor naar de Mediamarkt moet bellen of waar ik de toestellen gekocht heb. Ik herhaal hem dat het huis van 1950 is en dat ik dan zelfs nog niet geboren was en dat wss de Mediamarkt ook nog niet bestond en dat ik het antwoord wil van de fabricant, dewelke de toestellen destijds gemaakt heeft. Hij blijft herhalen dat ik naar de Mediamarkt moet bellen. Eindeloos. Uiteindelijk vraag ik hem een collega door te geven en hij zegt dat hij dat NIET wil. Nadat ik een paar keer de vraag herhaal (ondertussen boos) gooit hij de hoorn in !! Waarop ik naar het hoofdkantoor van Bauknecht België bel. Ik vraag naar iemand van het kader. Hij vraagt mijn nummer en verzekert me dat de persoon binnen een uur gaat terugbellen. We zijn nu 4 uur laten en niets gehoord. Ik heb hem gezegd dat als ik geen telefoon kreeg is een klacht zou neerleggen bij Testaankoop omdat ik de verwarmingstoestellen dit weekend op een veilige manier wil buiten krijgen. Indien er geen asbest zou inzitten is dat natuurlijk gemakkelijk. Dus bij deze. Ik hoop zsm mogelijk een antwoord te krijgen. Zoals iedereen weet ik asbest heel kankerverwekkend !!Kristel 0479 717 919
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten