Terug

Verlengde garantie wordt geweigerd

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Garantie

Klacht

B. V.

Naar: BAUKNECHT

13/09/2024

Onze oven en vaatwasser van Bauknecht zijn beiden defect. De oven zorgt voor stroomstoringen en hebben we uitgeschakeld hierdoor. De vaatwasmachine werkt maar op 1 programma, telkens we een ander programma selecteren start de machine niet. Ik heb met de klantendienst eerst een correspondentie opgestart om te achterhalen of onze verlengde garantie nog actief was. Ik heb hier een bevestigend antwoord over ontvangen op 06-Sep-2024 dat deze nog loopt tot 16-Nov-2024. Ik heb hen ook reeds op de hoogte gesteld dat na de registratie van mijn producten op hun website, ik enkel een bevestigingsmail heb gekregen zonder verdere details van de registratie, wat geen probleem was volgens de klantendienst. (zie bijlages) Vandaag, 13-Sep-2024, heb ik met de consumentendienst contact opgenomen om een afspraak te maken voor de herstelling van mijn toestellen. De dame aan de lijn vertelde me echter dat er iets mis is gegaan tijdens de registratie van de producten waardoor de verlengde garantie niet geldig was en dat ik voor de herstelling van het eerste toestel €219 moet betalen en voor het tweede €120. Ik vind dit absoluut niet kunnen als je verlengde garantie hebt, dat ze deze niet nakomen door een foute registratie aan hun kant in het systeem. Mvg, Ben Verwerft

Bemiddeling door Testaankoop 25 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform