Terug

verschrikkelijk behandeld door de klantendienst

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

A. C.

Naar: BAUKNECHT

28/04/2017

Ik heb een huis gekocht van 1950. De vorige eigenaars beweren dat er in de accumulatiekachels in het huis asbest zit. Ik besluit om met de klantendienst te bellen om dat dit toch zeer belangrijk is voor mijn eigen veiligheid, het milieu,... Ik leg hem vriendelijk uit wat ik wel weten. De man (Randy) hoofdkantoor in Nederland weet me te zeggen dat ik daarvoor naar de Mediamarkt moet bellen of waar ik de toestellen gekocht heb. Ik herhaal hem dat het huis van 1950 is en dat ik dan zelfs nog niet geboren was en dat wss de Mediamarkt ook nog niet bestond en dat ik het antwoord wil van de fabricant, dewelke de toestellen destijds gemaakt heeft. Hij blijft herhalen dat ik naar de Mediamarkt moet bellen. Eindeloos. Uiteindelijk vraag ik hem een collega door te geven en hij zegt dat hij dat NIET wil. Nadat ik een paar keer de vraag herhaal (ondertussen boos) gooit hij de hoorn in !! Waarop ik naar het hoofdkantoor van Bauknecht België bel. Ik vraag naar iemand van het kader. Hij vraagt mijn nummer en verzekert me dat de persoon binnen een uur gaat terugbellen. We zijn nu 4 uur laten en niets gehoord. Ik heb hem gezegd dat als ik geen telefoon kreeg is een klacht zou neerleggen bij Testaankoop omdat ik de verwarmingstoestellen dit weekend op een veilige manier wil buiten krijgen. Indien er geen asbest zou inzitten is dat natuurlijk gemakkelijk. Dus bij deze. Ik hoop zsm mogelijk een antwoord te krijgen. Zoals iedereen weet ik asbest heel kankerverwekkend !!Kristel 0479 717 919

Berichten (1)

BAUKNECHT

Naar: A. C.

11/05/2017

DATA NOT AVAILABLE


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform