Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 32
- Aantal klachten *
- 13
- Afgesloten klachten*
- 107%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
Schandalig
I ve bought a macbook pro in the month of july. It was not charging at all. Ive bought several cables, adapters. I contacted the CS, Ive created an account for having a label for the return. I never received any answer from your concern. I ve paid via the Klarna app! As from the bezinning i wanted to return the item but NO REPLY. Then i ve paid to send it back to the main office because that was the only adress i found. I paid 25euros Insurance and Guess what? They returned it Again to me. Now 2 months have passen by and i still didnt received an adress nor from back market nor from Klarna. If this case is not correctly handled i ve have to take further action! I ve Read on testaankoop im not the first customer Who has this issue. Regard Djanevolt@outlook.com
Beschadigd geleverd - wordt niet in orde gemaakt want pakketje is kwijt na retour
Beste, Ik bestelde op 20/05 een Samsung Galaxy S22 Ultra bij Back Market NL, refurbish partner ReMarket. Ik bestelde deze aan €757, een exemplaar dat volgens hun standaarden in Exellente conditie geadverteerd werd. Na 4 werkdagen kreeg ik deze aan, rechtstreeks van de partner ReMarket in Estland. De telefoon was duidelijk beschadigd. Dit klopte niet met de overeengekomen staat en dus kon ik me beroepen op terugzendrecht. De dag erna bracht ik de telefoon in de originele verpakking, met de door Back Market voorziene bon en het door ReMarket voorziene DHL verzendlabel binnen bij een lokaal DHL punt. Dit DHL punt (8026-637146) scande mijn pakketje in en zou het bezorgen. Ik ondertekende bij afgifte met mijn emailadres . Dit was op 27/05/2023.Ik kreeg hier echter geen bevestigingsmail van. Toen ik een werkdag later contact opnam met DHL om te vragen naar bevestiging van verzending, kwam er een verward antwoord. Na een week rondbellen bleek het pak met de smartphone verdwenen. Het is nooit verder geraakt dan het DHL pickup-point, wat een BPOST punt bleek dat samenwerkt met DHL. BPOST en DHL zijn sindsdien de schuld naar elkaar aan het schuiven en ik krijg van niemand een officieel attest van kwijtraken. Mijn dossier bij DHL heeft het nummer (198444744).Mijn groot en acuut probleem is dat Back Market (en ReMarket als lokale refurbish partner waarbij ik kocht via Back Market) mij ook geen antwoord of oplossing bieden. Ik ben op dit moment €757 én een telefoon kwijt. Zolang BPOST of DHL, en liefst beiden geen officieel attest uitschrijven is Back Market niet bereid te onderhandelen voor mij bij Re Market om mij een nieuwe telefoon over te maken.Samengevat: 1/ Samsung Galaxy S22 Ultra gekocht via Back Market bij refurbish partner Re Market. Deze kwam beschadigd aan, wat niet overeen gekomen was. 2/ Retour van de telefoon ging mis, DHL of BPOST verloren het pak en nu volgt er radiostilte vanuit beiden én vanuit Back Market en Re Market over vervanging van de oorspronkelijk gekochte telefoon. Dit is nog steeds mijn gewenste oplossing: een Samsung Galaxy S22 of S23 Ultra in de grijze kleur, in Exellente conditie, zoals ik aanvankelijk bestelde.Graag uw advies voor volgende stappen, in lichte paniek en verontwaardiging.
info product retourneren ontbreekt
Beste, ik kocht en ontving een refurbished OnePlus3T smartphone van Back Market (https://www.thebackmarket.nl/).Bij ingebruikname merkte ik op dat de camera van het toestel niet kan focussen. Bij online contactname met Back Market kreeg ik door welke stappen ik moet ondernemen, alleen kan het shipment document niet geopend worden en beschik ik dus niet over gegevens om het toestel te kunnen retourneren. Ik krijg geen antwoord op mijn vraag in het online gesprek noch via mail.
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten