Terug

Schandalig

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bestelling

Klacht

K. V.

Naar: Back Market

04/10/2024

I ve bought a macbook pro in the month of july. It was not charging at all. Ive bought several cables, adapters. I contacted the CS, Ive created an account for having a label for the return. I never received any answer from your concern. I ve paid via the Klarna app! As from the bezinning i wanted to return the item but NO REPLY. Then i ve paid to send it back to the main office because that was the only adress i found. I paid 25euros Insurance and Guess what? They returned it Again to me. Now 2 months have passen by and i still didnt received an adress nor from back market nor from Klarna. If this case is not correctly handled i ve have to take further action! I ve Read on testaankoop im not the first customer Who has this issue. Regard Djanevolt@outlook.com

Berichten (1)

K. V.

Naar: Back Market

13/12/2024

BESTE, ondertussen heb ik een incassobureau van Klarna aan mijn been terwijl ik de pc wel heb terug gestuurd naar notebook and more waarvan ik het bewijs heb van een aangetekende zending dat deze is afgeleverd ook. en nu krijg ik een incassobureau dat ik nog eens moet geld betalen ook? terwijl jullie de pc al retour hebben gekregen???


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform