Beste, Ik bestelde op 20/05 een Samsung Galaxy S22 Ultra bij Back Market NL, refurbish partner ReMarket. Ik bestelde deze aan €757, een exemplaar dat volgens hun standaarden in Exellente conditie geadverteerd werd. Na 4 werkdagen kreeg ik deze aan, rechtstreeks van de partner ReMarket in Estland. De telefoon was duidelijk beschadigd. Dit klopte niet met de overeengekomen staat en dus kon ik me beroepen op terugzendrecht. De dag erna bracht ik de telefoon in de originele verpakking, met de door Back Market voorziene bon en het door ReMarket voorziene DHL verzendlabel binnen bij een lokaal DHL punt. Dit DHL punt (8026-637146) scande mijn pakketje in en zou het bezorgen. Ik ondertekende bij afgifte met mijn emailadres . Dit was op 27/05/2023.Ik kreeg hier echter geen bevestigingsmail van. Toen ik een werkdag later contact opnam met DHL om te vragen naar bevestiging van verzending, kwam er een verward antwoord. Na een week rondbellen bleek het pak met de smartphone verdwenen. Het is nooit verder geraakt dan het DHL pickup-point, wat een BPOST punt bleek dat samenwerkt met DHL. BPOST en DHL zijn sindsdien de schuld naar elkaar aan het schuiven en ik krijg van niemand een officieel attest van kwijtraken. Mijn dossier bij DHL heeft het nummer (198444744).Mijn groot en acuut probleem is dat Back Market (en ReMarket als lokale refurbish partner waarbij ik kocht via Back Market) mij ook geen antwoord of oplossing bieden. Ik ben op dit moment €757 én een telefoon kwijt. Zolang BPOST of DHL, en liefst beiden geen officieel attest uitschrijven is Back Market niet bereid te onderhandelen voor mij bij Re Market om mij een nieuwe telefoon over te maken.Samengevat: 1/ Samsung Galaxy S22 Ultra gekocht via Back Market bij refurbish partner Re Market. Deze kwam beschadigd aan, wat niet overeen gekomen was. 2/ Retour van de telefoon ging mis, DHL of BPOST verloren het pak en nu volgt er radiostilte vanuit beiden én vanuit Back Market en Re Market over vervanging van de oorspronkelijk gekochte telefoon. Dit is nog steeds mijn gewenste oplossing: een Samsung Galaxy S22 of S23 Ultra in de grijze kleur, in Exellente conditie, zoals ik aanvankelijk bestelde.Graag uw advies voor volgende stappen, in lichte paniek en verontwaardiging.