Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 17
- Aantal klachten *
- 15
- Afgesloten klachten*
- 100%
- Antwoordratio*
- 1 dag
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
hospitalisatie verzekering - onterechte aanmaning
in november 2023 moest ik een zware rugoperatie ondergaan, ik vroeg aan mijn collectieve hospitaliverzekering een upgrade naar een eenpersoonskamer. Dit gebeurde en ik betaalde een kleine opleg. Echter nu komt men af dat 842,29€ moet betalen gezien ik geen opzeg deed. Bij contact vertelde men mij dat de algemene voorwaarden in ons maandblad oktober stonden en ik dat formulier had moeten gebruiken. Wanneer de postbedeling hier in Boortmeerbeek slecht verloopt heb ik deze gemist en algemene voorwaarden plaats men toch niet in een of ander maandblad. Ik kreeg nu een aangetekend schrijven dat ik bij niet betaling wordt uitgesloten ondanks ik geniet van een collectieve gezondheidsverzekering betaald door NMBS mijn werkgever, ben nu op rust . AXA is niet toegeeflijk en houdt voet bij stuk.
Schadeclaim
Beterft: huurwagen: Toen ik m’n huurwagen op Ljubjiana airport terugbracht werd er mij twee minieme schadegevallen aangerekend. Deze werd meteen van m’n borg ingehouden. Schadeclaim ingediend bij AXA ( extra verzekering die ik had afgesloten bij het boeken van mijn huurwagen ). Alle documenten geüpload zoals gevraagd. Nu blijkt dat er één document ontbreekt ( contract bij wagen ). Deze heb in niet ontvangen ( niet fysiek, niet digitaal ). Bij inleveren van de wagen heb ik het compleet contract ontvangen, met de staat van het voertuig bij afhalen, en staat van het voertuig bij inleveren. Op dit document staan alle gegevens. Besluit: AXA onttrekt zich van alle verantwoordelijkheid!
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 1 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten