Terug

hospitalisatie verzekering - onterechte aanmaning

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Contract

Klacht

D. D.

Naar: Axa

14/04/2025

in november 2023 moest ik een zware rugoperatie ondergaan, ik vroeg aan mijn collectieve hospitaliverzekering een upgrade naar een eenpersoonskamer. Dit gebeurde en ik betaalde een kleine opleg. Echter nu komt men af dat 842,29€ moet betalen gezien ik geen opzeg deed. Bij contact vertelde men mij dat de algemene voorwaarden in ons maandblad oktober stonden en ik dat formulier had moeten gebruiken. Wanneer de postbedeling hier in Boortmeerbeek slecht verloopt heb ik deze gemist en algemene voorwaarden plaats men toch niet in een of ander maandblad. Ik kreeg nu een aangetekend schrijven dat ik bij niet betaling wordt uitgesloten ondanks ik geniet van een collectieve gezondheidsverzekering betaald door NMBS mijn werkgever, ben nu op rust . AXA is niet toegeeflijk en houdt voet bij stuk.

Berichten (1)

Axa

Naar: D. D.

14/04/2025

Please note we have been unable to process your email. Please read our instructions below for further guidance. Dear Sender, We have not been able to match your email to a known case. To help us process your request please resend your mail to gwclaims@axa-travel-insurance.com with your case reference in the email subject line. We will be able to provide you with a quicker response to your request if your reference number uses the following format: AA--. Thank you AXA Travel Insurance Veuillez noter que nous n’avons pas été en mesure de traiter votre e-mail. Veuillez lire nos instructions ci-dessous pour plus d’informations. Cher Émetteur, Nous n’avons pas été en mesure de faire correspondre votre e-mail à un dossier connu. Pour nous aider à traiter votre demande, veuillez renvoyer votre email à l'adresse suivante: gwclaims@axa-travel-isurance.com en indiquant la référence de votre dossier dans l'objet de votre email. Nous serons en mesure de vous fournir une réponse plus rapide à votre demande si votre numéro de référence utilise le format suivant : AA--. Merci Assurance voyage AXA Tenga en cuenta que no hemos podido procesar su correo electrónico. Lea nuestras instrucciones a continuación para obtener más información. Estimado Remitente: No hemos podido hacer coincidir su correo electrónico con un caso conocido. Para ayudarnos a procesar su solicitud, vuelva a enviar su correo a gwclaims@axa-travel-insurance.com con la referencia de su caso en la línea de asunto del correo electrónico. Podremos darle una respuesta más rápida a su solicitud si su número de referencia utiliza el siguiente formato: AA--. Gracias Seguro de Viaje AXA Tenga presente che non siamo stati in grado di elaborare la sua e-mail. Si prega di leggere le nostre istruzioni qui di seguito per ulteriori indicazioni. Egregio Corrispondente, Non siamo stati in grado di associare la sua email a una pratica esistente. Per aiutarci a elaborare la sua richiesta, invii nuovamente la sua e-mail a gwclaims@axa-travel-insurance.com con il numero di referenza della sua pratica nell'oggetto dell’e-mail. Saremo in grado di fornire una risposta più rapida alla sua richiesta se il suo numero di referenza pratica rispetta il seguente formato: AA--. Grazie AXA Assicurazione viaggi

Bemiddeling door Testaankoop 14 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform