Meest recente klachten

P. D.
4/02/2025

Terugbetaling blijft uit

Geachte mevrouw/heer, Ik doe hierbij een officiële klacht tegen de verkoper ASUS wegens het niet nakomen van hun wettelijke verplichtingen met betrekking tot mijn terugbetaling betreffende retour van order 76000013988 Op 9 januari 2025 heeft ASUS mijn geretourneerde product ontvangen (een laptop ter waarde van €3.299) en dit was goedgekeurd door ASUS. Volgens de Europese en Belgische consumentenwetgeving moet de terugbetaling binnen 14 dagen plaatsvinden. Vandaag, meer dan een maand later, heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb ASUS herhaaldelijk gecontacteerd via e-mail en telefoon. ASUS Benelux, heeft bevestigd dat de vertraging te maken heeft met problemen met hun betalingsverwerker Digital River en dat ASUS Taiwan een "appeasement" moet goedkeuren om mij handmatig terug te betalen. Echter, ondanks deze toezeggingen is er nog steeds geen concreet tijdspad of duidelijk plan voor mijn terugbetaling. Dit begint echt onaanvaardbaar te worden. De vertraging ligt volledig bij ASUS en hun interne processen, maar als consument word ik hiervan de dupe. Daarom verzoek ik nogmaals ASUS dringend om binnen 7 werk dagen het volledige bedrag van €3.299 terug te betalen. Indien dit niet gebeurt, zal ik genoodzaakt zijn verdere juridische stappen te overwegen en alle schade die ik hierdoor heb mee in rekening te brengen. Ik hoop alsnog dat men mij kan helpen met een snelle oplossing en betere communicatie. Hoogachtend, Peter Danckaert

Afgesloten
T. V.
30/11/2023

Problemen garantie afhandeling

Beste ik kocht een ASUS AX3000 gaming router bij Bol.com, na enkele maanden gingen de LAN poorten defect, ik heb contact opgenomen met Bol.com maar zij sturen mij van kasje naar de muur voor een oplossing, ik heb asus proberen te contacteren voor service maar dit helpt ook niet

Afgesloten
W. S.
16/10/2023

Herstelling niet binnen garantie genomen

BesteIk stuurde een defect toestel terug Service No=E23100028346-0002.Ondanks het feit dat dit toestel normaal werd gebruikt, niet werd opengemaakt, niet werd geforceerd of dergelijke, blijft Asus beweren dat het defect door niet normaal gebruik werd veroorzaakt.Dit klopt hoegenaamd niet.Een reparatiekost van 700eur zou ons deel zijn terwijl dit in princiepe onder garantie hersteld zou moeten worden.Ook de hersteldienst van Wara Genk waar wij ons toestel kochten, begrijpt niet waarom de garantie niet geldt aangezien het toestel volkomen normaal en onbeschadigd was.Gelieve de zaak te herbekijken.Groeten

Opgelost

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform