Terug

Terugbetaling blijft uit

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Herroeping

Klacht

P. D.

Naar: Asus

04/02/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik doe hierbij een officiële klacht tegen de verkoper ASUS wegens het niet nakomen van hun wettelijke verplichtingen met betrekking tot mijn terugbetaling betreffende retour van order 76000013988 Op 9 januari 2025 heeft ASUS mijn geretourneerde product ontvangen (een laptop ter waarde van €3.299) en dit was goedgekeurd door ASUS. Volgens de Europese en Belgische consumentenwetgeving moet de terugbetaling binnen 14 dagen plaatsvinden. Vandaag, meer dan een maand later, heb ik nog steeds geen geld ontvangen. Ik heb ASUS herhaaldelijk gecontacteerd via e-mail en telefoon. ASUS Benelux, heeft bevestigd dat de vertraging te maken heeft met problemen met hun betalingsverwerker Digital River en dat ASUS Taiwan een "appeasement" moet goedkeuren om mij handmatig terug te betalen. Echter, ondanks deze toezeggingen is er nog steeds geen concreet tijdspad of duidelijk plan voor mijn terugbetaling. Dit begint echt onaanvaardbaar te worden. De vertraging ligt volledig bij ASUS en hun interne processen, maar als consument word ik hiervan de dupe. Daarom verzoek ik nogmaals ASUS dringend om binnen 7 werk dagen het volledige bedrag van €3.299 terug te betalen. Indien dit niet gebeurt, zal ik genoodzaakt zijn verdere juridische stappen te overwegen en alle schade die ik hierdoor heb mee in rekening te brengen. Ik hoop alsnog dat men mij kan helpen met een snelle oplossing en betere communicatie. Hoogachtend, Peter Danckaert


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform