Meest recente klachten

J. P.
27/08/2024

niet correcte kredietfactuur

Bij het einde contract van de leasingwagen (29/02) werd er een extra maand huur gefactureerd die ik terug betaald ging krijgen nadat alle andere kosten in orde waren. Dit is al verscheidene maanden in orde. Bij de kredietnota, werd er een week te weinig genoteerd, en kreeg ik maar mijn extra huur terugbetaald van 08/03/24 tot 31/03/24 in de plaats van 01/03/24 tot 31/03/24. Na verscheidene malen telefonisch contact te hebben, waarbij er steeds gezegd word dat ik correct ben en dit in orde zal gebracht worden, zitten we nu weer 2 maanden, 5 telefoons, 0 mails en 0 aangepaste kredietfacturen verder. Graag wil ik officiele bevestiging, op mail dat ik dit binnen de 14 dagen terugbetaald krijg aangezien de kredietnota dateert van 15 juni.

Opgelost
A. V.
26/01/2024

Terrible customer service

On october 1st my leasing for a new car has been approved by Just lease, and I would be contacted shortly to pick up the car. After hundreds of emails and call. I had to rent another car during the period as my car that should be available in a few weeks took 3 months. , On January 11 th, 3 months later, I finally could pick up my car at belcarBelcar delivered me the key of the cars, and for my surprise, and the car stopped working as soon I turned it on. I couldn`t even leave Belcar parking place.They told me that the battery was dead and that they could not do anything about it. I hope Arval don`t find it normal for that to be the first experience that a customer had when picking up their new car.Luckily the battery went off immediately, if it had taken a bit longer it would happen in the middle of the highway. That is even dangerous for me and others! I`ve called Arval assistance, and within 30 minutes someone from Arval came to replace the battery. But how come a car is released to a customer with no inspection at all? I`ve sent them an email to Arval explaining the situation and that the cars might have other issues and better to check it asap.It is being 2 weeks and no reaction. I`ve done the complain via all ways possible, email, phone and web form. the service has been terrible. In the app it still saying that I `ve not picked up the cargo, and not even a invoice to pay for the first month is avaiable.

Afgesloten
F. B.
13/06/2019

betaling GAS boete

beste,op 21/09/2018 ontving ik via de leasing dienst Arval een GAS boete uitgegeven door De Lijn.Omdat wij hier niet mee akkoord gingen hebben wij via de officiele weg een verzoek tot kwijtschelden geschreven.Eind April ontvang ik een schrijven van Arval dat de biete is verhoogd naar 162.55.Wij beslissen om niet langer het schrijven de De lijn op te wachten en betalen de boete.Op 06/06/2019 onvang ik van mijn wergeven Otis dat zij de boete nu betaald hebben dit ondertussen verhoogd tot 212.55€.Arval weigerd elke vorm van uitleg hieromtrent te geven.Graag verneem ik van jullie als dit een dossier is die jullie kunnen opnemen.M.v.g.Frank Beldens.

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform