Terug

betaling GAS boete

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

F. B.

Naar: ARVAL

13/06/2019

beste,op 21/09/2018 ontving ik via de leasing dienst Arval een GAS boete uitgegeven door De Lijn.Omdat wij hier niet mee akkoord gingen hebben wij via de officiele weg een verzoek tot kwijtschelden geschreven.Eind April ontvang ik een schrijven van Arval dat de biete is verhoogd naar 162.55.Wij beslissen om niet langer het schrijven de De lijn op te wachten en betalen de boete.Op 06/06/2019 onvang ik van mijn wergeven Otis dat zij de boete nu betaald hebben dit ondertussen verhoogd tot 212.55€.Arval weigerd elke vorm van uitleg hieromtrent te geven.Graag verneem ik van jullie als dit een dossier is die jullie kunnen opnemen.M.v.g.Frank Beldens.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform