Terug

niet correcte kredietfactuur

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Factuur

Klacht

J. P.

Naar: ARVAL

27/08/2024

Bij het einde contract van de leasingwagen (29/02) werd er een extra maand huur gefactureerd die ik terug betaald ging krijgen nadat alle andere kosten in orde waren. Dit is al verscheidene maanden in orde. Bij de kredietnota, werd er een week te weinig genoteerd, en kreeg ik maar mijn extra huur terugbetaald van 08/03/24 tot 31/03/24 in de plaats van 01/03/24 tot 31/03/24. Na verscheidene malen telefonisch contact te hebben, waarbij er steeds gezegd word dat ik correct ben en dit in orde zal gebracht worden, zitten we nu weer 2 maanden, 5 telefoons, 0 mails en 0 aangepaste kredietfacturen verder. Graag wil ik officiele bevestiging, op mail dat ik dit binnen de 14 dagen terugbetaald krijg aangezien de kredietnota dateert van 15 juni.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform