Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 92
- Aantal klachten *
- 12
- Afgesloten klachten*
- 83%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Aanbieding folder
In de weekfolder van Aldi staat er een Oral B elektrische tandenborstel voor 19,99€ vanaf vrijdag 19 september op=op Omdat ik geïnteresseerd was in die aanbieding was ik al vroeg (09u15) in de Aldi winkel Maalsesteenweg Brugge aanwezig Maar volgens de winkel manager was deze aanbieding niet aangeleverd en zal deze aanbieding waarschijnlijk niet meer aangeleverd worden. Kan dit zo maar? Dergelijke praktijk ruikt naar klanten lokking met het idee dat je ondertussen wel iets anders gaat kopen terwijl je in de winkel bent Ps dergelijke oral B tandenborstel kost normaal +/- 100€
gevallen in de winkel gladde vloer
Beste. Het betreft mijn echtgenote Heyndrickx Marie- Josee. Op 26DEC 2024 is mijn vrouw uit geschoven in de winkel Aldi Kruibeke, op een gladde vloer, met zware verwonding en naar ziekenhuis gebracht, linker schouder ontwringt en spierletsel. Tot hiertoe weigerd de verzekering van Aldi tussen te komen. Verzekering Aldi = Sedgwick Belgium NOORDERLAAN 133 Bus16 2030 Antwerpen. Refn 30846868 T:A VAN MATTIAS VAN ROEY TE L 03 545 95 28. Mijn familiale verzekering is tussen gekomen maar tegenpartij volhard en vind dat Aldi geen fout heeft begaan. Mijn verzekering Ethias Ref van ongeval SPJ851568024. Misschien kunnen jullie deze zaak tot een goed einde brengen. Ps Op een schrijven beweerde ze zelfs dat het regende en alzo mijn vrouw gevallen was, wat leugens waren, het was droog die dag is bevestigt door de weerdienst. Met vriendelijke Groet. Brack Alfons & Heyndrickx Mj
Bedorven en schimmel
Ik haal iets uit mijn frigo dat tot vandaag zou goed zijn en er is schimmel op de rijst , met mijn frigo is niets mis en dit is al de tweede keer . Had ik dit niet gezien kon ik morgen ziek geweest zijn. Waarom ??? Mvg Dirk Heynderickx
Bedrog door kwaliteitsvermindering
De Babydoekjes " Mamia" die regelmatig eens van verpakking veranderen kregen in 2024 nog van de Belgische consumeneten bescherming een bekroond label als beste product van het jaar 2023 -2024. De dikte van deze babydoekjes is van belang omdat de fecaliën niet op de blote vingers zou terecht komen bij het schoonvegen van de billen. Naar mijn aanvoelen waren deze doekjes reeds dunner geworden in vergelijking met deze van vroeger. Het was ons opgevallen dat hetzelfde merk ook gebruikt werd in de UK, waar de kwaliteitsdikte aldaar van het ene jaar op het andere gehalveerd werd zonder de consument daarop te attenderen. Nu zien we eveneens onaangekondigd hier in Belgie hetzelfde gebeuren: de doekjes zijn plotseling van verpakking veranderd en meteen is ook de kwaliteitsdikte ernstig verminderd, dat fecaliën wel door de doekjes doordringen en op de vingers terechtkomen. Ok het gevoel van een stevig dik doekje is helemaal veranderd naar een veel te fijn aanvoelend doekje. Wil je een evenaring met de vorige aanvaardbare doekjes dan moet je er meteen twee op elkaar leggen, wat betekent dat de kwaliteit gehalveerd is en je dus dubbel zoveel doekjes met gaan gebruiken om het zelfde veegresultaat te benaderen. De diktekwaliteit is de onaangekondigd verminderd, dit terwijl Aldi maar al te graag uitpakt met ongeevenaarde kwaliteit, waarvan nu meteen het tegendeel wordt aangetoond. Kwaliteitsvermindering is een vorm van consument bedrog dat de laatste jaren aan het toenemen is, ten koste van de reputatie van het merk. Ik heb een tiental pakken gekocht voor in de reserve en wanneer we deze reserve vandaag aanspreken door een pakje doekjes te openen hebben we meteen het verschil met de voorgaande doekjes naast elkaar duidelijk kunnen merken. De nieuwe verpakking bevatten dus anderen doekjes van dunnere kwaliteit dat niet meer voldoet aan mijn kwaliteitseisen. Een constante gelijkaardige kwaliteit waarborgen is belangrijk voor de goede naam. Hier is een drastische kwaliteitsvermindering vast te stellen, waardoor ik me als consument bedrogen voel. Gewenste actie: terugname van mijn vooraard met geldteruggave Aangezien deze in mijn voorraadskast lagen is er geen kassaticket meer aanwezig. (Maar mochthet nog aanwezig zijn dan zou het wellicht vervaagd zijn, want de meeste thermostatic verkeuren bij warmte en zonlicht. ) Mijn klacht is openlijk leesbaar voor iedereen! Didier&Eva
Weigeren geafficheerde prijs
Geachte heer/mevrouw, Op vrijdag 2 augustus rond 11u30 stond ik aan de kassa in uw filiaal in de zeelandstraat 8, 2660 Antwerpen. Helaas verliep mijn winkelervaring allesbehalve aangenaam, en ik wil graag mijn ongenoegen kenbaar maken. Ten eerste heb ik meer dan tien minuten in de rij gestaan voordat ik geholpen werd. Toen de kassier mijn artikel (ongezoete sojamelk) scande, merkte ik dat de prijs afweek van wat in de winkel stond aangegeven. De prijs in de winkel was €0,75, maar aan de kassa werd €0,79 aangerekend. Ik bracht dit onmiddellijk onder de aandacht van de kassier, maar hij reageerde niet en wilde gewoon afrekenen. Ik herhaalde mijn opmerking, waarna hij de verantwoordelijke erbij riep. Deze verantwoordelijke, die zeer gehaast en onvriendelijk was, zei dat er geen probleem was. Ik liet haar de foto zien van het prijskaartje in de winkel. Ze ging weg om de prijs te controleren in de computer, waardoor ik, mijn vrouw en onze twee kleine kinderen meer dan vijf minuten moesten wachten. De andere klanten in de rij waren duidelijk geïrriteerd door het oponthoud. Toen de verantwoordelijke terugkwam, liet ze een ander prijskaartje zien en gaf aan dat men vergeten was de prijs aan te passen. Ik stelde dat het niet mijn fout was en dat volgens de consumentenregels het product aan de geafficheerde prijs verkocht moest worden. Ik had tien flessen ongezoete sojamelk bij me. Haar reactie was: "Dat gaan we niet doen, hé" en ze liep weg. Uiteindelijk besloten we de flessen niet te kopen. Omdat de verantwoordelijke weg was gelopen, kon de kassier de flessen niet van de rekening halen, wat opnieuw vijf minuten vertraging opleverde. Toen de verantwoordelijke terugkwam, haalde ze de artikelen met zichtbare tegenzin van de rekening. Ik ben zeer teleurgesteld in de manier waarop deze situatie is afgehandeld. Als trouwe klant verwacht ik een betere service en dat de prijzen in de winkel en aan de kassa overeenkomen. Ik hoop dat u deze situatie serieus neemt en passende maatregelen treft om dergelijke problemen in de toekomst te voorkomen. Ik zie uw reactie met belangstelling tegemoet. Met vriendelijke groet, Michael Rombaut
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten