Terug

Bedorven en schimmel

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Verkoop

Klacht

D. H.

Naar: ALDI

19/11/2024

Ik haal iets uit mijn frigo dat tot vandaag zou goed zijn en er is schimmel op de rijst , met mijn frigo is niets mis en dit is al de tweede keer . Had ik dit niet gezien kon ik morgen ziek geweest zijn. Waarom ??? Mvg Dirk Heynderickx

Berichten (3)

ALDI

Naar: D. H.

19/11/2024

Beste klant, Hartelijk dank voor jouw bericht. Welkom bij ALDI. Onze klantendienst zal dit zo snel mogelijk in behandeling nemen. We staan van maandag tot en met vrijdag van 09:00 - 17:00 uur tot jouw beschikking. Vermeld altijd het volgende persoonlijke referentienummer voor verdere dialoog:02645784 Met vriendelijke groeten, Het ALDI-team Bezoek ook onze website:www.aldi.be klachten@test-aankoop.beschreef op 19.11.2024: ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode. RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB ALDI wil je natuurlijk graag verder helpen. Om dit mogelijk te maken, moeten we weten hoe we je kunnen contacteren en wat je verhaal precies is. Om je zo snel mogelijk verder te helpen, sturen we je verhaal mogelijk naar onze hoofdzetel en eventueel naar een ander bedrijf binnen ALDI België. We kunnen deze persoonsgegevens aan derde partijen verstrekken als dit noodzakelijk is voor de uitvoering van de afhandeling, inclusief aan leveranciers of de dienst na verkoop van leveranciers. Om onze service beter te maken, analyseren we alle contactmomenten en maken we ook gebruik van een controlebureau. We houden mogelijk je verhaal bij zodat je het niet opnieuw hoeft te vertellen en dit gedurende een periode van drie jaar. Wil je je persoonsgegevens inkijken? Of wil je gegevens wijzigen of laten verwijderen? Geen probleem. Neem dan gewoon contact op via onze website, via dataprotection-crm-dev-be@aldi-essen.de of via ALDI Data Protection, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. Meer informatie over de bescherming van je privacy, kan je vinden op:ALDI-privacyregeling – Je persoonsgegevens.© ALDI Holdng nv StartpaginaContactbescherming

ALDI

Naar: D. H.

20/11/2024

BesteTest Aankoop, Bedankt voor het bericht over ons rijstproduct. Het is jammer dat de kwaliteit van dit artikel beneden jullie klant zijn verwachting is. Ik bied hem graag mijn verontschuldigingen aan voor deze negatieve ervaring. Als ALDI-klant verdient hij de beste kwaliteit. Als ik weet over welk artikel het gaat stuur ik hem een tegoedbon op voor een nieuwe verpakking rijst. De bijlagen/documenten waren niet zichtbaar. De klant heeft ons hierover ook rechtstreeks gecontacteerd viaklantendienst@aldi.be (ref. 02645736) De klant werd beantwoord en een kwaliteitsonderzoek werd opgestart Met vriendelijke groeten, Geert Het ALDI-team Steeds op de hoogte blijven? Da’s slim! Schrijf je in voor onzenieuwsbrief. Ken je onze verse producten al? Voor meer informatie,klik hier. Heb je nog vragen? Gelieve deze mail te beantwoorden of bezoek onze website:www.aldi.be Dossiernummer: 02645784Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode. RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB© ALDI Holding nv StartpaginaContactbescherming --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: [klachten@test-aankoop.be] Verzonden: 19/11/2024 19:45 Aan: klantendienst@aldi.be Onderwerp: Bedorven en schimmel ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ thread::B9tBWuY5N9eDiLamIHzCuz8::

ALDI

Naar: D. H.

20/11/2024

Beste Dirk, Je bent niet tevreden over de kwaliteit van onze Aziatische maaltijd 400G. De foto was duidelijk. Ik bedank je voor je reactie en bied je mijn verontschuldigingen aan voor deze negatieve ervaring. Kwaliteit is heel belangrijk voor ALDI. Onze kwaliteitsafdeling gaat daarom met je opmerkingen aan de slag. Zij starten een onderzoek op, samen met onze leverancier. De analyse kan één maand duren. Je krijgt uiteraard feedback over de resultaten van het onderzoek. ALDI streeft elke dag naar een optimale klantenbeleving en wil graag je vertrouwen behouden. Stuur je me je adresgegevens door?Ik stuur jou een tegoedbon op voor een nieuwe maaltijd 400G. In welke winkel werd deze maaltijd aangekocht en wanneer ? Mag ik jevragen bij een volgende melding alle velden van het contactformulier in te vullen aub. ALDI kreeg deze klacht ook door via TestAankoop en zetten hen in CC voor verdere opvolging. Ik bedank je voor je begrip en bedankt dat je nog altijd voor ALDI kiest. Met vriendelijke groeten, Geert Het ALDI-team Steeds op de hoogte blijven? Da’s slim! Schrijf je in voor onzenieuwsbrief. Ken je onze verse producten al? Voor meer informatie,klik hier. Heb je nog vragen? Gelieve deze mail te beantwoorden of bezoek onze website:www.aldi.be Dossiernummer: 02645736Deze dienst wordt je aangeboden door ALDI Holding nv, Keerstraat 4, 9420 Erpe-Mere. ALDI Holding nv is een verwerker voor de regionale hoofdkantoren. Door je postcode in te geven bij het contactformulier, kan je vinden welk regionaal hoofdkantoor verantwoordelijk is voor welke postcode. RPR Dendermonde BE0 456 815 659 - IBAN: BE04 0016 9424 3931 BIC: GEBABEBB© ALDI Holding nv StartpaginaContactbescherming --------------- Oorspronkelijk bericht --------------- Van: dirk.heynderickx@telenet.be [dirk.heynderickx@telenet.be] Verzonden: 19/11/2024 19:12 Aan: klantendienst@aldi.be Onderwerp: Weeral schimmel Vandaag haal ik iets uit mijn frigo dat tot vandaag zeker goed moet zijn volgens de datum ??? Weer zie ik hier schimmels op de rijst , de tweede keer al. De eerste keer kon ik het vergeven maar nu zou ik graag een antwoord hebben , hier ga ik verder mee via test aankoop want jullie kunnen ons ziek maken. Dirk heynderickx thread::13egEnoWN1uBvWwHNkwnhD8::


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform