Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Automatische reservering
Geachte mevrouw/heer, Ik weet niet wanneer de reservatie gebeurde want ik heb ze zelf niet gemaakt. Ik heb ook nooit geen bevestiging gekregen. Enkel een Annuleringsbevestiging . De referte van de reis is 476913803 Op 15/4 liet u mij weten dat u: - aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: annulatie zonder verwittiging omdat we niet kwamen opdagen . Wij wisten niets af van deze boeking. Jullie belden ons niet toen we niet aankwamen. Lorenzo van de receptie legde zomaar de telefoon af. Ook al hadden wij alsnog willen overnachten zouden wij niet kunnen want jullie cancelden zelf de boeking op 15/4 al terwijl de reservering ging van 14/4 tot 16/4. Op 15/4, direct nadat ik op de hoogte werd gebracht van de annulering vroeg ik om de terugbetaling van 249,90 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen het bedrag van 249,90 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Isabelle De Nobele
Terugbetalingsprobleem geannuleerde boeking
Geachte mevrouw/heer, Op 22/09/2024 heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer 469738443. Op 22/09/2024 liet u mij weten dat de boeking niet voltooid werd vanwege een betalingsverwerkingsfout (Paypal) en daaropvolgend werd mijn boeking door U geannuleerd. Ik moest dus een nieuwe boeking maken ondanks uw waarschuwingsmail dat de betaling niet restitueerbaar is. Ik probeerde dus een nieuwe boeking te maken, maar zag bij de kamertypes dat het om een kamer voor 4 personen ging, zonder ontbijt. Daarop koos ik een nieuwe kamer mét ontbijt en boekte die met mijn creditkaart, die werd bevestigd door U 469815291. Ik zag echter op de app een tweede boeking staan (referentienummer 469738627) van de niet bevestigde kamer zonder ontbijt. Die annuleerde ik, maar ik kreeg geen bevestiging van boeking noch betaling, waarvan u in uw antwoord op het bericht van Paypal beweert dat het wel zo is. Op 22/09/2024 vroeg ik om de terugbetaling van 81,27 euro voor de door U oorspronkelijk geannuleerde boeking 469738443 eveneens via Paypal. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de maand het bedrag van 81,27 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Kopie bevestiging boeking • Kopie betalingsbewijs • Kopie mededeling wijziging/annulering
Annulatie reservatie zonder aanbieding alternatief verblijf
Ik heb bij jullie een boeking voor 2 nachten in Udaipur in India. Onlangs annuleerde u mijn boeking onder het voorwendsel dat het hotel volgeboekt is. Toch kan ik het hotel voor mijn verblijfsperiode nog steeds terugvinden en boeken maar dat echter aan een veel hogere prijs. Als het hotel volgeboekt is dient u voor mij een alternatief te zoeken dat overeenkomt met de origineel geboekte accomodatie (zelfde of hogere categorie, zelfde omgeving), de eventuele meerprijs hiervan is natuurlijk ten uwen laste. Aangezien het hotel zelf ook nog andere kamers ter beschikking heeft is voor mij de oplossing simpel, u boekt opnieuw 1 van deze kamers. Als het hotel daadwerkelijk volgeboekt is zijn er ook voldoende alternatieven beschikbaar, dit ook op jullie website, ik begrijp daarom echt niet waarom het voor u zo moeilijk is een alternatief verblijf te boeken, u bent hiertoe verplicht, zelfs al is de kost van deze accomodatie hoger. Ik heb u een alternatief, waarvan ik zeker ben dat het beschikbaar is, aan jullie voorgesteld, een hotel van de hotelgroep radisson, hotel radisson Udaipur, maar u blijft volhouden met mij te vertellen dat er geen alternatieven zijn. Het is heel eenvoudig voor mij: ofwel zorgt u voor alternatieve accomodatie ofwel doe ik dat zelf maar de vereiste is dan wel dat u 200 euro aan mij betaalt, dit komt ongeveer overeen met het verschil in prijs welke nu gevraagd wordt voor de door mij origineel geboekte accomodatie, zelfde kamer, zelfde periode op jullie website. Ik hoop nu dat deze situatie eindelijk op een correcte manier wordt opgelost.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten