Terug

Automatische reservering

Opgelost Openbaar

Aard van probleem:

Betalingen en terugbetalingen

Klacht

I. D.

Naar: Agoda

17/04/2025

Geachte mevrouw/heer, Ik weet niet wanneer de reservatie gebeurde want ik heb ze zelf niet gemaakt. Ik heb ook nooit geen bevestiging gekregen. Enkel een Annuleringsbevestiging . De referte van de reis is 476913803 Op 15/4 liet u mij weten dat u: - aan mijn boeking volgende wijziging aanbrengt: annulatie zonder verwittiging omdat we niet kwamen opdagen . Wij wisten niets af van deze boeking. Jullie belden ons niet toen we niet aankwamen. Lorenzo van de receptie legde zomaar de telefoon af. Ook al hadden wij alsnog willen overnachten zouden wij niet kunnen want jullie cancelden zelf de boeking op 15/4 al terwijl de reservering ging van 14/4 tot 16/4. Op 15/4, direct nadat ik op de hoogte werd gebracht van de annulering vroeg ik om de terugbetaling van 249,90 euro. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag. Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de 7 dagen het bedrag van 249,90 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren. Met vriendelijke groet, Isabelle De Nobele

Bemiddeling door Testaankoop 17 april 2025

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform