Geachte mevrouw/heer,
Op 22/09/2024 heb ik bij u een reis/verblijf geboekt met boekingsnummer 469738443.
Op 22/09/2024 liet u mij weten dat de boeking niet voltooid werd vanwege een betalingsverwerkingsfout (Paypal) en daaropvolgend werd mijn boeking door U geannuleerd. Ik moest dus een nieuwe boeking maken ondanks uw waarschuwingsmail dat de betaling niet restitueerbaar is. Ik probeerde dus een nieuwe boeking te maken, maar zag bij de kamertypes dat het om een kamer voor 4 personen ging, zonder ontbijt. Daarop koos ik een nieuwe kamer mét ontbijt en boekte die met mijn creditkaart, die werd bevestigd door U 469815291. Ik zag echter op de app een tweede boeking staan (referentienummer 469738627) van de niet bevestigde kamer zonder ontbijt. Die annuleerde ik, maar ik kreeg geen bevestiging van boeking noch betaling, waarvan u in uw antwoord op het bericht van Paypal beweert dat het wel zo is.
Op 22/09/2024 vroeg ik om de terugbetaling van 81,27 euro voor de door U oorspronkelijk geannuleerde boeking 469738443 eveneens via Paypal. Dit weigert u nog steeds op de dag van vandaag.
Ik vraag u daarom nogmaals om binnen de maand het bedrag van 81,27 euro op mijn bankrekening te willen betalen. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling.
Bij gebrek hieraan, zal ik alle mogelijke stappen ondernemen om mijn rechten te vrijwaren.
Met vriendelijke groet,
Bijlagen:
• Kopie bevestiging boeking
• Kopie betalingsbewijs
• Kopie mededeling wijziging/annulering