Onaanvaardbaar

9 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

J. V.
15/12/2025

Niet door ons als zaakvoerders het contract ondertekend

Beste, Er is enige tijd geleden (begin 2023) een vertegenwoordiger bij ons langs geweest van AFE benelux om ons een contract aan te smeren. Echter mijn vrouw was alleen thuis en hebben haar alles doen lijken of dit allemaal rozegeur en mannenschijn was. Ze hebben haar met valse beloofte haar een contract onder de neus geduwd dat ze onmiddelijk moest tekenen want dit was een gouden kans die je nooit meer zult zien langskomen. Zo goedgelovig dat zij ook was heeft dit contract getekend , maar zij heeft getekend in eigen naam en niet in naam van VDA Clean bv die 2 zaakvoerders heeft , dus met andere worden ik en mijn zoon waren hier totaal niet van op de hoogte dat zich dit had voorgedaan. Echter spijtig genoeg hebben zij een 1ste factuur gestuurd dat ik helaas zonder dit verder na te kijken betaald heb. Hierna ben ik er pas opuitgekomen dat dit iets was waar wij niet van op de hoogte waren dat mijn vrouw dit contract had getekend buiten ons medeweten in. Uiteraard hebben wij hierna onmiddelijk alle betalingsvoorwaarden die zij ons hadden opgelegd geschrapt. Nu 2 jaar verder willen ze plots al hun achterstallige geld en een opzegvergoeding . Wij roepen hiervoor dan ook jullie hulp in omdat wij geen zins van plan zijn dit te betalen omdat dit contract niet dooronszelf getekend geweest is en volgens ons dan ook niet rechtsgeldig is. Mvg, VDA Clean bv

In behandeling
Y. D.
28/11/2025

Contract

Beste, ik tekende een contract op mijn zelfstandige zaak af bij AFE nu al bijna 2jaar verder merk ik dat dit mij weinig tot niets oplevert. het contract stopzetten is niet mogelijk volgens AFE. het kost mij per maand bijna 400€ en deze kost is mij te zwaar aan het worden. kunnen jullie hier iets aan doen? ik kan het contract doorsturen als dit nodig is. ik heb ook al meerdere klachten gezien over dit bedrijf. dwz dat ze verkopers aan huis laten komen en met een verkoopspraatje de potentiele klanten misleiden en laten tekenen. alvast bedankt Groeten Youenn De Mulder

In behandeling
K. C.
26/09/2025

wurg contrackt

ik heb dit ook meegemaakt met afebenelux mooie beloftes maar grote leugens mijn promo video niet terug te vinden op facebook instrgram tiktok youtube zoals ze beloofd hadden .gingen ook iemand sturen voor facebook opleiding .is niet komen opdagen heeft niets laten weten ook niet .de persoon dat mij contacteerd was plots niet meer bereikbaar .ik moest hen toegang geven tot facebook voor de facebook campagne .niet gebeurt ook niet .wel hebben ze mijn facebook wachtwoord veranderd.er was afgesproken 289 euro per maand te betalen maar kwamen af met nog 2 andere facturen ik heb geen klanten kunnen genereren zoals zei beloofde dus op 13-09-2025 heb ik hun een schade factuur gestuurd voor verloren inkomsten en ook mijn brief van opzegging .tot op heden niets meer van gehoord

Afgesloten
D. B.
22/09/2025

Betalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 09/09/25 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 625,92 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 01/07/25 schreef ik B3D4 hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat - ik meermaals heb proberen aantonen dat ik die kost financieel niet kan dragen - de contract regels niet worden nageleefd - er is zonder mijn toestemming een website online gezet onder een andere domeinnaam dan mijn domeinnaam B3D4. Dit ben ik te weten gekomen door de concurrenttie van jullie die mij contacteerde. - ik heb maar weet van 1 enkele facebookcampange, maar daar heb ik zo goed als geen overzicht van gehad. - ik heb ook al aangetoond dat ik bezig ben met stopzetting van mijn zelfstandige activiteiten, maar ik blijf en krijg geen menselijk voorstel. Ik heb geen mogelijkheid het maandelijks bedrag te vereffenen, nog heb ik interesse om de diensten door te laten lopen gezien het niet nakomen van de contracten na meermaals telefonisch en mailverkeer te hebben gehad. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, Dario Beda B3D4

Afgesloten
G. S.
16/09/2025

In gebreke stellen

Beste, Wij hebben in juni een contract ondertekend bij AFE Benelux. Een overeenkomst voor multimediaprestaties en informaticaprestaties. Wij werden onder druk gezet om onmiddellijk te beslissen en zijn helaas naïef geweest om dit te ondertekenen. Daar wij startende zelfstandigen zijn en dus druk in opstart zijn, hebben wij dit 2 maanden links laten liggen om dan eens uitvoerig het allemaal te bekijken. Na het grondig bekijken van de diensten en wat wij daarvoor betaalden, kwamen wij tot de constatatie dat de geleverde diensten niet voldoen aan onze eisen. De website werd online geplaatst ZONDER ons medeweten met ONWAARHEDEN. Wij hebben dit ontdekt en deze onmiddellijk offline laten halen. De link tussen ons domeinnaam en bestelplatform, waar wij bij een ander bedrijf voor betaald hadden werd zomaar verbroken. Klanten konden ons niet meer bereiken op de courante manier en zorgde voor heel veel verwarring. Tot op heden, is onze website niet aangepast naar behoren. Wij betalen al meer dan 3 maanden voor een website die niet professioneel overkomt en zonder overleg opgemaakt is. Ook de promotionele facebookcampagnes waar wij voor betalen, zijn niet gebeurd. In de documenten ons aangetekend sturen bijgevoegd. Inmiddels hebben zij nu via mail een antwoord gegeven die onze argumenten teniet doen. Wij zijn niet van plan om dit contract verder te zetten. De site voldoet niet (en werd in eerste instantie zonder ons medeweten en vol fouten online gedropt) en de filmpjes en foto's evenmin. Ook het verder ronselen van zelfstandigen in de buurt met verwijzing van onze naam zonder ons medeweten terwijl wij ontevreden zijn, vinden wij echt niet kunnen. Kunnen jullie ons helpen met deze zaak? Met vriendelijke groeten, De Frietclub Gaetane Schollaert

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform