Onaanvaardbaar

9 punten Info

Dit bedrijf heeft een slechte score


Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Meest recente klachten

J. V.
3/10/2025

Wurgco´ntract

Beste, In mei/juni 2024 heb ik, zoals velen, me ook laten vangen door de mooipraterij van AFE Benelux. Ze maakten hele mooie beloftes: Hiervoor ging AFE Benelux mijn website promoten en zichtbaar maken voor mijn doelgroepen op een wijze die we zelf niet konden, door middel van Google ads, Instagram, professionele promofilms...We gingen gegarandeerd alijd bovenaan op de eerste pagina staan in de zoekmachine. Nu zit ik dus ook vast aan zo 3 wurgcontracten. 1 voor website en 1 voor promotie/advertentie. En 1 voor filmpje Het zijn ook contracten voor 4 jaar. Intussen betaal ik dus ook al enkele maanden een, achteraf bekeken, schandalig hoge prijs. Of daar tot nu toe eigenlijk al nieuwe klanten zijn door verworven, blijft een grote vraag. Bitter weinig tot geen mensen vertellen me dat ze de zogenaamde advertenties hebben gezien, en/of daarop hebben gereageerd. Meestal vinden mensen mij via google, wat daarvoor ook al zo was. Ik merkte ook dat ik eigenlijk gezakt ben. Vroeger stond ik bij de eerste 5, tegenwoordig sta ik zelfs &lager. Reclame zie ik enkel op facebook verschijnen. Heel zelden eens op Instagram. Verder weet ik geen enkel ander platform waar reclame wordt gemaakt. Blijkbaar wordt ook enkel “geadverteerd” op facebook en instagram. Waarvoor dus veel geld wordt gevraagd. Moest ik het zelf doen, kwam het me hoogstwaarschijnlijk veel goedkoper uit. Ook zie ik zelf dat de advertenties op facebook heel laat zijn. Op uren waarvan ik vermoed dat mensen niet echt zoeken naar mijn diensten. Veelal ook rond of na middernacht. Heel zelden zie ik die eens overdag verschijnen. Met wat opzoekwerk ben ik ook te weten gekomen dat over AFE Benelux (van Proximedia) al een massa klachten zijn binnengekomen. Jammer genoeg te laat ontdekt. Dus is dit nu mijn vraag: Zijn er bij Test Aankoop advocaten die ervaring hebben met AFE Benelux om van deze langdurige wurgcontracten af te geraken ? Ik zou zeker wat advies kunnen gebruiken. Deze contracten lopen nog lange tijd, en volgens mij bekom ik niet de mondeling beloofde resultaten. Kan ik meer informatie krijgen wie zou kunnen helpen, hoe dat zou verlopen en ook zeker wat daar de eventuele kosten kunnen van zijn? Intussen heb ik me ook lid gemaakt van Testaankoop. Vriendelijke groeten,

In behandeling
K. C.
26/09/2025

wurg contrackt

ik heb dit ook meegemaakt met afebenelux mooie beloftes maar grote leugens mijn promo video niet terug te vinden op facebook instrgram tiktok youtube zoals ze beloofd hadden .gingen ook iemand sturen voor facebook opleiding .is niet komen opdagen heeft niets laten weten ook niet .de persoon dat mij contacteerd was plots niet meer bereikbaar .ik moest hen toegang geven tot facebook voor de facebook campagne .niet gebeurt ook niet .wel hebben ze mijn facebook wachtwoord veranderd.er was afgesproken 289 euro per maand te betalen maar kwamen af met nog 2 andere facturen ik heb geen klanten kunnen genereren zoals zei beloofde dus op 13-09-2025 heb ik hun een schade factuur gestuurd voor verloren inkomsten en ook mijn brief van opzegging .tot op heden niets meer van gehoord

In behandeling
D. B.
22/09/2025

Betalingsprobleem

Geachte mevrouw/heer, Op 09/09/25 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 625,92 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 01/07/25 schreef ik B3D4 hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat - ik meermaals heb proberen aantonen dat ik die kost financieel niet kan dragen - de contract regels niet worden nageleefd - er is zonder mijn toestemming een website online gezet onder een andere domeinnaam dan mijn domeinnaam B3D4. Dit ben ik te weten gekomen door de concurrenttie van jullie die mij contacteerde. - ik heb maar weet van 1 enkele facebookcampange, maar daar heb ik zo goed als geen overzicht van gehad. - ik heb ook al aangetoond dat ik bezig ben met stopzetting van mijn zelfstandige activiteiten, maar ik blijf en krijg geen menselijk voorstel. Ik heb geen mogelijkheid het maandelijks bedrag te vereffenen, nog heb ik interesse om de diensten door te laten lopen gezien het niet nakomen van de contracten na meermaals telefonisch en mailverkeer te hebben gehad. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, Dario Beda B3D4

In behandeling
G. S.
16/09/2025

In gebreke stellen

Beste, Wij hebben in juni een contract ondertekend bij AFE Benelux. Een overeenkomst voor multimediaprestaties en informaticaprestaties. Wij werden onder druk gezet om onmiddellijk te beslissen en zijn helaas naïef geweest om dit te ondertekenen. Daar wij startende zelfstandigen zijn en dus druk in opstart zijn, hebben wij dit 2 maanden links laten liggen om dan eens uitvoerig het allemaal te bekijken. Na het grondig bekijken van de diensten en wat wij daarvoor betaalden, kwamen wij tot de constatatie dat de geleverde diensten niet voldoen aan onze eisen. De website werd online geplaatst ZONDER ons medeweten met ONWAARHEDEN. Wij hebben dit ontdekt en deze onmiddellijk offline laten halen. De link tussen ons domeinnaam en bestelplatform, waar wij bij een ander bedrijf voor betaald hadden werd zomaar verbroken. Klanten konden ons niet meer bereiken op de courante manier en zorgde voor heel veel verwarring. Tot op heden, is onze website niet aangepast naar behoren. Wij betalen al meer dan 3 maanden voor een website die niet professioneel overkomt en zonder overleg opgemaakt is. Ook de promotionele facebookcampagnes waar wij voor betalen, zijn niet gebeurd. In de documenten ons aangetekend sturen bijgevoegd. Inmiddels hebben zij nu via mail een antwoord gegeven die onze argumenten teniet doen. Wij zijn niet van plan om dit contract verder te zetten. De site voldoet niet (en werd in eerste instantie zonder ons medeweten en vol fouten online gedropt) en de filmpjes en foto's evenmin. Ook het verder ronselen van zelfstandigen in de buurt met verwijzing van onze naam zonder ons medeweten terwijl wij ontevreden zijn, vinden wij echt niet kunnen. Kunnen jullie ons helpen met deze zaak? Met vriendelijke groeten, De Frietclub Gaetane Schollaert

In behandeling
K. P.
6/08/2025

niet uitvoeren contrac

beste , ik vraag om te bekijken of het contract dat afe mijn vriendin , zaakvoerdster van ijsparadijs beringen wel in orde is . Ze is de nederlandse taal niet goed machtig en heeft haar door mooie praatjes een peperduur contract van 4 jaar laten aansmeren , de firma stuurt elke maand rekeningen maar hebben pas sinds 6/08/25 contact genomen na een boze mail van ons dat er niets gebeurde . ons vertrouwen is helemaal zoek na alle slechte reviews en commentaren online waarvan ook een aantal via jullie behandeld zijn. ik voeg in bijlage het contract bij. als jullie me via mail contacteren kan ik het contract doorsturen

Afgesloten

Hulp nodig?

Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform