Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 73
- Aantal klachten *
- 18
- Afgesloten klachten*
- 94%
- Antwoordratio*
- 6 dagen
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
-
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
-
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
-
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf? Bel ons! Onze advocaten kunnen je helpen.
-
Meer impact voor je klacht dankzij onze steun
-
Onze advocaten staan steeds klaar om op gelijk welk moment tussen te komen
-
Maak je klacht extra krachtig door hem openbaar te maken (optioneel)
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
wurg contrackt
ik heb dit ook meegemaakt met afebenelux mooie beloftes maar grote leugens mijn promo video niet terug te vinden op facebook instrgram tiktok youtube zoals ze beloofd hadden .gingen ook iemand sturen voor facebook opleiding .is niet komen opdagen heeft niets laten weten ook niet .de persoon dat mij contacteerd was plots niet meer bereikbaar .ik moest hen toegang geven tot facebook voor de facebook campagne .niet gebeurt ook niet .wel hebben ze mijn facebook wachtwoord veranderd.er was afgesproken 289 euro per maand te betalen maar kwamen af met nog 2 andere facturen ik heb geen klanten kunnen genereren zoals zei beloofde dus op 13-09-2025 heb ik hun een schade factuur gestuurd voor verloren inkomsten en ook mijn brief van opzegging .tot op heden niets meer van gehoord
Betalingsprobleem
Geachte mevrouw/heer, Op 09/09/25 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van 625,92 Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 01/07/25 schreef ik B3D4 hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat - ik meermaals heb proberen aantonen dat ik die kost financieel niet kan dragen - de contract regels niet worden nageleefd - er is zonder mijn toestemming een website online gezet onder een andere domeinnaam dan mijn domeinnaam B3D4. Dit ben ik te weten gekomen door de concurrenttie van jullie die mij contacteerde. - ik heb maar weet van 1 enkele facebookcampange, maar daar heb ik zo goed als geen overzicht van gehad. - ik heb ook al aangetoond dat ik bezig ben met stopzetting van mijn zelfstandige activiteiten, maar ik blijf en krijg geen menselijk voorstel. Ik heb geen mogelijkheid het maandelijks bedrag te vereffenen, nog heb ik interesse om de diensten door te laten lopen gezien het niet nakomen van de contracten na meermaals telefonisch en mailverkeer te hebben gehad. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. Met vriendelijke groet, Dario Beda B3D4
In gebreke stellen
Beste, Wij hebben in juni een contract ondertekend bij AFE Benelux. Een overeenkomst voor multimediaprestaties en informaticaprestaties. Wij werden onder druk gezet om onmiddellijk te beslissen en zijn helaas naïef geweest om dit te ondertekenen. Daar wij startende zelfstandigen zijn en dus druk in opstart zijn, hebben wij dit 2 maanden links laten liggen om dan eens uitvoerig het allemaal te bekijken. Na het grondig bekijken van de diensten en wat wij daarvoor betaalden, kwamen wij tot de constatatie dat de geleverde diensten niet voldoen aan onze eisen. De website werd online geplaatst ZONDER ons medeweten met ONWAARHEDEN. Wij hebben dit ontdekt en deze onmiddellijk offline laten halen. De link tussen ons domeinnaam en bestelplatform, waar wij bij een ander bedrijf voor betaald hadden werd zomaar verbroken. Klanten konden ons niet meer bereiken op de courante manier en zorgde voor heel veel verwarring. Tot op heden, is onze website niet aangepast naar behoren. Wij betalen al meer dan 3 maanden voor een website die niet professioneel overkomt en zonder overleg opgemaakt is. Ook de promotionele facebookcampagnes waar wij voor betalen, zijn niet gebeurd. In de documenten ons aangetekend sturen bijgevoegd. Inmiddels hebben zij nu via mail een antwoord gegeven die onze argumenten teniet doen. Wij zijn niet van plan om dit contract verder te zetten. De site voldoet niet (en werd in eerste instantie zonder ons medeweten en vol fouten online gedropt) en de filmpjes en foto's evenmin. Ook het verder ronselen van zelfstandigen in de buurt met verwijzing van onze naam zonder ons medeweten terwijl wij ontevreden zijn, vinden wij echt niet kunnen. Kunnen jullie ons helpen met deze zaak? Met vriendelijke groeten, De Frietclub Gaetane Schollaert
niet uitvoeren contrac
beste , ik vraag om te bekijken of het contract dat afe mijn vriendin , zaakvoerdster van ijsparadijs beringen wel in orde is . Ze is de nederlandse taal niet goed machtig en heeft haar door mooie praatjes een peperduur contract van 4 jaar laten aansmeren , de firma stuurt elke maand rekeningen maar hebben pas sinds 6/08/25 contact genomen na een boze mail van ons dat er niets gebeurde . ons vertrouwen is helemaal zoek na alle slechte reviews en commentaren online waarvan ook een aantal via jullie behandeld zijn. ik voeg in bijlage het contract bij. als jullie me via mail contacteren kan ik het contract doorsturen
Oneerlijke handelspraktijken – AFE Benelux
Geachte mevrouw/heer, Op 15 juli 2025 ontving ik van u een brief met het verzoek tot betaling van het bedrag van € 4.061,98 euro ,referentie M2087342 van de brief gerechtsdeurwaarder LEROY & PARTNERS. Deze vordering betwist ik in zijn geheel. Op 22 juni 2025 schreef ik AFE Benelux hierover reeds aan. De vermeende vordering van deze firma is ongegrond omdat: Ik reeds € 2.910,08 betaald heb aan AFE Benelux zonder dat de beloofde diensten (zichtbaarheid en promotie op sociale media) daadwerkelijk geleverd werden of enig resultaat hebben opgeleverd. Ondanks herhaalde klachten en bewijzen van mijn moeilijke financiële situatie, werd geen menselijke oplossing geboden, noch werd rekening gehouden met mijn omstandigheden. Mijn verzoek tot een realistisch afbetalingsplan werd afgewezen. De opgeëiste schadevergoeding lijkt niet in verhouding tot de daadwerkelijk geleden schade en lijkt enkel bedoeld om extra inkomsten te genereren voor de firma, wat volgens mij onrechtmatig is. Gelieve mij binnen de 15 dagen na ontvangst van dit schrijven schriftelijk te bevestigen dat u elke verdere invorderingsactie ten aanzien van mij definitief beëindigd hebt. In afwachting van uw schriftelijke bevestiging, verblijf ik, Met vriendelijke groet, Folly Kokou Destelbergenstraat 83/9040 Sint-Amandsberg Tel.: 0488282712 E-mai: kokou.folly@telenet.be
Hulp nodig?
Dit bedrijf antwoordt doorgaans binnen de 6 dagen.
Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten