Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Bagage achter gebleven en beschadigd afgeleverd
Geachte mevrouw/heer, Op 30 november vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. A3622 van Athene naar Brussel. Toen ik op de luchthaven Brussel aankwam zag ik dat mijn bagage ontbrak. Ik heb dit direct gemeld bij Avia partners . Na meer dan 7 dagen mailen en bellen nog steeds geen antwoord .Toen ben ik terug naar de luchthaven gereden en om te informeren achter mijn bagage ,bleek dat deze nog steeds in Athene stond . Na enkele dagen en nog eens een extra mail van Avia partners naar Aegean Athene werd eindelijk mijn bagage teruggebracht, maar toen merkte ik dat mijn koffer duidelijk beschadigd was, met name koffer was opengebroken en on herstelbaar beschadigd. Ik heb het incident onmiddellijk gemeld aan het bevoegde kantoor van Aegean waarbij ik de schade heb aangegeven met foto's. Ik verzoek hierbij om vergoeding van alle geleden schade, begroot op een totaal van 249€. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Chantal Goossens Raapbreukstraat 24 2200 Herentals gSM: 0495601198 e mail : patrick.gielis@telenet.be Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Bagage-identificatiebewijs • PIR voltooid op de luchthaven
vlucht aegean/sn brussels
Dears, I'm deeply disappointed about your customer service!!! I booked my flights from Brussels to Athens and also the return flight via Aegean Airlines website. I chose the "comfort flex" formula - the most expensive formula to get the best service ! That's what I thought! I wanted to change my return flight back to Brussels from the 11th of September to the 21st of September with my two children. I would take the flight back with my mother who was also planned to return to go back Brussels on the 21st of September. I contacted your customer service call center and they told me to pay an extra amount of 267€ (booking : Q4Z4YL) to do the change of my initial flight !! I found it a lot of money but OK I've paid it! Because my husband Dimitri Wymeersch (booking : NIT352) took the planned flight on the 11th of September back to Brussels - I had to remove our child Nikolaos Wymeersch (born on 9-11-2022) to link him to my mother. Because I was already linked to my other child (Timotheos Wymeersch born on 21-06-2024). Not easy all it seemed! Call center of Aegean Airlines told me that because the return flight was operated by SN Brussels Airlines their policy says that for linking a child below 2 years old to another adult - the adult should take a new flight ticket !!!! it costs to my mother 400,96€ (booking : T4J6AD) !!! She had also a "comfort flex" formula!!!! If the return flight was operated by Aegean Airlines (other policy!) it wouldn't cost anything to link my child to my mother! This is absolutely not fair because my mother and I booked are tickets on the Aegean Airlines website and not to SN Brussels Airlines! So Aegean Airlines is responsible of working with SN Brussels Airlines and the policies should adapted as well ! The customer is duped !!!! We have to pay the price for your bad negociations with SN Brussels Airlines!!! In addition to that we hadn't the same service on the airplane back to Brussels by SN Brussels Airlines! We didn't receive anything to drink or to eat! And above all of that I've got an air hostess who was absolutely not professional at all and not friendly with children !! She saw I was struggling with my little child of 3 months old and my other child of 22 months old and she came by with the airplane trolley for taking the waste (5-6 times!!!). She didn't give me a sign that she will again come by with the trolley and I had to put myself some seats further on a free seat to let her pass. I don't know her name because her boss wouldn't give it to me (his name was Quinten). Coming out of the airplane by the tunnel - we didn't find the buggy ready to take - it just wasn't there ! I had to take my 3 months old child in my arms with all the handluggage and my other son who became frustrated by waiting there standing for about 20 minutes! Absolutely horrible that situation! I take the flight 2-3 times per year and never I had this bad service!!! I require hardly that I will get a compensation and my mother too for all this situation because it's really not fair and a lot of money we spent out for this flights which me and my mother got a really bad service in return! I hope you will not disappoint me again because we had already booked our flights with you for our trip in December! (booking : SZBGN9) I already changed my return flight to be operated by Aegean Airlines instead of SN Brussels Airlines! By the way I had to pay an extra amount of 126€. See enclosed the different amounts we had my mother and I to pay! Kind regards, Maria Passias
Verloren bagage
Beste, Op 23 juli ben ik van Athene naar Brussel gevlogen met Aegean Airlines. Bij aankomst in Brussel bleek mijn bagage niet op de vlucht te zitten. Bij aankomst werd de bagage als verloren opgegeven en er werd mij verzekerd dat ik snel nieuws ging krijgen.Ondertussen zijn we 5 weken verder en kreeg ik na meerdere mails en telefoons nog steeds geen update.Ik kan de locatie van mijn bagage volgen dankzij een AirTag. De bagage is enkele weken blijven staan op de luchthaven maar sinds zondag 27/08 heeft mijn bagage de luchthaven verlaten. Deze ochtend (28/08/23) kreeg ik een nieuwe update dat mijn bagage in een bedrijf stond enkele kilometers van de luchthaven, na onderzoek blijkt dat dit een recylagebedrijf is. Mijn bagage werd dus door de luchthaven gewoon bij het vuilnis gegooid.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten