Terug

Verloren bagage

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Andere

Klacht

J. V.

Naar: Aegean Airlines

28/08/2023

Beste, Op 23 juli ben ik van Athene naar Brussel gevlogen met Aegean Airlines. Bij aankomst in Brussel bleek mijn bagage niet op de vlucht te zitten. Bij aankomst werd de bagage als verloren opgegeven en er werd mij verzekerd dat ik snel nieuws ging krijgen.Ondertussen zijn we 5 weken verder en kreeg ik na meerdere mails en telefoons nog steeds geen update.Ik kan de locatie van mijn bagage volgen dankzij een AirTag. De bagage is enkele weken blijven staan op de luchthaven maar sinds zondag 27/08 heeft mijn bagage de luchthaven verlaten. Deze ochtend (28/08/23) kreeg ik een nieuwe update dat mijn bagage in een bedrijf stond enkele kilometers van de luchthaven, na onderzoek blijkt dat dit een recylagebedrijf is. Mijn bagage werd dus door de luchthaven gewoon bij het vuilnis gegooid.


Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform