Geachte mevrouw/heer,
Op 30 november vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. A3622 van Athene naar Brussel.
Toen ik op de luchthaven Brussel aankwam zag ik dat mijn bagage ontbrak. Ik heb dit direct gemeld bij Avia partners . Na meer dan 7 dagen mailen en bellen nog steeds geen antwoord .Toen ben ik terug naar de luchthaven gereden en om te informeren achter mijn bagage ,bleek dat deze nog steeds in Athene stond . Na enkele dagen en nog eens een extra mail van Avia partners naar Aegean Athene werd eindelijk mijn bagage teruggebracht, maar toen merkte ik dat mijn koffer duidelijk beschadigd was, met name koffer was opengebroken en on herstelbaar beschadigd.
Ik heb het incident onmiddellijk gemeld aan het bevoegde kantoor van Aegean waarbij ik de schade heb aangegeven met foto's.
Ik verzoek hierbij om vergoeding van alle geleden schade, begroot op een totaal van 249€.
Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen.
Met vriendelijke groet,
Chantal Goossens
Raapbreukstraat 24
2200 Herentals
gSM: 0495601198
e mail : patrick.gielis@telenet.be
Bijlagen:
• Kopie van vliegticket
• Bagage-identificatiebewijs
• PIR voltooid op de luchthaven