Terug

Bagage achter gebleven en beschadigd afgeleverd

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Bagages

Klacht

C. G.

Naar: Aegean Airlines

22/10/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 30 november vloog ik met uw maatschappij op vlucht nr. A3622 van Athene naar Brussel. Toen ik op de luchthaven Brussel aankwam zag ik dat mijn bagage ontbrak. Ik heb dit direct gemeld bij Avia partners . Na meer dan 7 dagen mailen en bellen nog steeds geen antwoord .Toen ben ik terug naar de luchthaven gereden en om te informeren achter mijn bagage ,bleek dat deze nog steeds in Athene stond . Na enkele dagen en nog eens een extra mail van Avia partners naar Aegean Athene werd eindelijk mijn bagage teruggebracht, maar toen merkte ik dat mijn koffer duidelijk beschadigd was, met name koffer was opengebroken en on herstelbaar beschadigd. Ik heb het incident onmiddellijk gemeld aan het bevoegde kantoor van Aegean waarbij ik de schade heb aangegeven met foto's. Ik verzoek hierbij om vergoeding van alle geleden schade, begroot op een totaal van 249€. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, behoud ik mij het recht voor juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Chantal Goossens Raapbreukstraat 24 2200 Herentals gSM: 0495601198 e mail : patrick.gielis@telenet.be Bijlagen: • Kopie van vliegticket • Bagage-identificatiebewijs • PIR voltooid op de luchthaven

Bemiddeling door Testaankoop 30 oktober 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform