Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Meest recente klachten
Proximus pack + gratis netflix
Beste, ik bestelde via een tussenpersoon (adviesbureau totaalplan) een proximus pakket, TV, internet, 1 gsm abonnement + 1 jaar gratis Netflix .Mijn abonnement is reeds actief , maar ik heb nog altijd geen netflix gekregen, gebeld naar proximus en daar zeiden ze dat ik moest contact opnemen met totaalplan omdat dit een extra is die zij aanbieden, meerdere keren gebeld naar adviesbureau totaalplan, en ze vertelden me dat dit in orde ging komen, na een week terug gebeld naar totaalplan omdat het nog altijd niet in orde is, maar nu krijg ik geen antwoord meer. Ik heb ook verschillende keren via Messenger naar de verkoper gestuurd, maar daar krijg ik ook geen antwoord.We zijn nu reeds drie weken verder, en ik zou graag hebben dat dit in orde komt, mvg Baert An
Verkoop van onbestaande voorwaarden
Eén van de medewerkers van het bedrijf, Kiona Vermeersch, kwam bij ons langs in mei 2018 in naam van Proximus. Er werd ons een heel aantrekkelijk contract voorgesteld waardoor onze maandelijkse kost voor telefonie, internet, tv en mobiele telefonie zou dalen naar €103 per maand. Vervolgens werden wij opgebeld door Adviesbureau Totaalplan met de boodschap dat wij niet kredietwaardig zouden zijn waardoor wij geen contract konden aangaan bij Proximus. Kiona is op datzelfde moment deze foute informatie gaan doorbriefen bij mijn schoonmoeder, iemand die wij hadden aangereikt als nieuwe klant. Qua privacy kan dit ook tellen.Wanneer wij echter met Proximus zelf in contact kwamen, konden zij niet voldoen aan de voorwaarden die werden voorgesteld door bovengenoemd adviesbureau. Zij hebben onze kredietwaardigheid nagekeken en er bleek geen enkele reden te zijn om ons geen klant te laten worden. Blijkbaar was er gewoon nooit een contract voor ons doorgegeven aan Proximus en heeft Totaalplan hun fout dan op ons proberen afschuiven. Proximus zelf was onthutst door de acties van Totaalplan. Dit terwijl ze toch in hun naam optreden. Tientallen telefoons naar de helpdesk van Proximus en 4 maanden later is het ons eindelijk gelukt om op eigen houtje alles geïnstalleerd te krijgen, mits de nodige kosten. De kost van ons abonnement ligt meer dan €20 hoger dan ons werd beloofd, dit dankzij de leugens en fabeltjes die werden verkocht door adviesbureau Totaalplan. Aangezien wij via Proximus zelf niets vernemen over onze klacht naar het adviesbureau, proberen wij via deze weg gerechtigheid te krijgen voor het leed dat ons gedurende 3 maand werd aangedaan. Wij hopen dan ook dat er met deze klacht geen enkel ander bedrijf nog beroep doet op bovengenoemd adviesbureau en zo andere potentiële klanten niet met dezelfde miserie opzadelt zoals wij dit de laatste maanden hebben ervaren.
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten