Scoredetails
- Totaal aantal klachten
- 25
- Aantal klachten *
- 12
- Afgesloten klachten*
- 66%
- Antwoordratio*
- Zonder antwoord
Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf heeft een slechte score
Als je hulp nodig hebt, bel onze advocaten
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Meest recente klachten
0 service
Beste Ik had schoenen besteld op de webshop van adidas. Schoenen werden thuis geleverd, ze zijn THUIS gepast en bleken TE KLEIN. We stuurden de schoenen terug en kregen een melding dat de retour geweigerd was. Ik mailde met de klantenservice en kreeg een foto met de onderkant van de schoenen waarom zeer kleine puntjes te zien waren die zogezegd ''gebruikssporen'' zouden zijn. De schoenen zijn dezelfde dag teruggestuurd dus GEEN gebruik! Na verschillende tegenreacties heeft adidas de schoenen naar ons teruggestuurd en wil retour niet aanvaarden. Ik vroeg een maatje groter dan was het zo opgelost en kreeg een weigering. Ik heb uiteraard geen foto's hoe ik ze de schoenen heb ontvangen, wie denkt er nu aan om de onderkant van de schoenen een foto te maken bij ontvangst om achteraf te kunnen bewijzen dat het de staat was waarin ontvangen! Hierbij maak ik het openbaar dat online shop 0 service biedt! 0 begrip en hier gaat het enkel om verkoop. Als de goederen maar uit hun magazijn zijn! Walgelijk is dit!
retour gewijgerd ABE90561982
Beste, We hadden Adidas voetbalschoenen online besteld, referentie ABE90561982. Deze zijn enkel gepast in de woonkamer en dadelijk te smal bevonden. We hebben deze dadelijk teruggestuurd en enkele dagen terugontvangen, met onderstaande feedback. Een grondige inspectie heeft uitgewezen dat uw retourzending niet aan de voorwaarden voldoet. Deze beslissing wordt genomen door een speciale afdeling en is definitief. Als ik vraag om foto's of mee te geven waar ze beschadigd zijn, krijg ik nooit een duidelijk antwoord. 4 maal al gebeld en nu bovenstaand antwoord weer. Als klant mag ik toch meer duidelijkheid krijgen waarom ik nu met schoenen van 184€ zit, waar we niets verkeerd aan zien en niets mee kunnen doen. Graag duidelijkheid waarom. mvg Mellemans
Wacht op terugbetaling retour
Geachte mevrouw/heer, Op 25 juli 2024 heb ik in uw online winkel 2 items gekocht, met bestelnummer ABE90244163 waarbij ik het bedrag van €48,00 heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 29 juli 2024, heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb op 8 augustus 2024 de retour via het online platform in gang gezet. Op 14 augustus 2024 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies over de terugbetaling van de goederen die ik opvolgde. Nadien volgde verschillende mails over het feit dat de verwerking van mijn retourzending langer duurt dan normaal. Daarna kwam het bericht dat op 16 augustus 2024 de terugbetaling goedgekeurd werd. Tot op heden, na 45 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van €48. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet
terugbetaling order ABE90254791
Geachte mevrouw/heer, Op 05/08/23 heb ik in uw online winkel de Grand Court 2.0 Shoes gekocht, waarbij ik het bedrag van 90€ heb betaald. Bij de levering van het product, die plaatsvond op 07/08, afgehaald op 08/08 heb ik, na kennis te hebben genomen van de kenmerken ervan, besloten gebruik te maken van het herroepingsrecht. Ik heb u op 08/08/23 een mededeling in die zin gestuurd via jullie site. Op 08/08/23 antwoordde u mij dat u het verzoek om teruggave aanvaardde en gaf u mij instructies voor de terugzending van de goederen. Ik heb uw instructies opgevolgd en heb op 27/08/23 de bevestiging ontvangen dat het product bij u is aangekomen en op 28/08/23 zou de terugbetalingsprocedure gestart worden wat 3 tot 14 dagen zou duren. Tot op heden, na 28 dagen, heb ik echter nog geen terugbetaling ontvangen van de betaalde prijs van 90€. Ik nodig u uit mij dit bedrag zo spoedig mogelijk te betalen . Ik wacht op uw antwoord binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief. Dit schrijven geldt als ingebrekestelling. Met vriendelijke groet, Peter thooft Bijlagen: • Orderbevestiging • Creditnota • Betaalbewijs
Problemen met levering
Beste,ik bestelde een paar loopschoenen Adidas Boston 12 shoes, artnr HP9705, welke zouden afgeleverd worden op 28/09/2023 ( Bestelnr ABE04248048 ). Aangezien ik werken was en ze dus niet in ontvangst kon nemen, worden ze normaal gezien bij DBH An in Meerhout afgeleverd ( zoals in al de vorige keren bij afwezigheid ), wat ook bij de bestelling wordt vermeld. In de loop van de namiddag krijg ik een mailtje dat alles succesvol afgeleverd is. Bij thuiskomst tref ik echter een lege,opengemaakte adidas-doos aan mijn voordeur aan.Na telefonisch contact met de adidas klantenservice en koerier DPD wordt er een ticket aangemaakt 63593788 voor verdere afhandeling van de klacht.Na een 'zorgvuldige beoordeling' is besloten dat de restitutie van 160.00 euro niet wordt uitgevoerd, omdat de koerier de bestelling succesvol heeft afgeleverd...Nu weet ik niet of een lege, opengemaakte kartonnen doos, aan de voordeur, een succesvolle levering betreft (terwijl ze bij afwezigheid bij DBH An moet afgeleverd worden ), maar eerlijk gezegd, ik denk het niet...Een kartonnen doos, gevuld met lucht is geen 160.00 euro waard...
Hulp nodig?
Dit bedrijf reageert niet.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten