Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Product niet geleverd
Mijn ouders bestelden op 15.05.2024 een paar orthopedisch sandalen voor 29,95 euro, maar die werden nooit geleverd. Ze vertelden mij dit afgelopen weekend pas omdat ze zich schamen. Keppa.nl en Revela.nl zijn niet meer bereikbaar. Replyen op de bevestigingsmail, helpt ook niet.
Goederen niet geleverd
Beste, Ik heb 12 september bestelling gedaan bij keppa. Geen mail gekregen ivm levering alsook niets ontvangen. Wanneer ik probeer contact te maken is mailadres geblokkeerd. Nadien op internet allerlei berichten gevonden over frauduleuze firma. Vele slachtoffers die niets ontvangen hebben. Ik had graag mijn geld terug gestort gekregen , kunnen jullie mij helpen aub Bestelling staat op naam echtgenoot PVR
LEVERING NIET UITGEVOERD
Geachte mevrouw/heer, Op [16/07] kocht ik [ Zonveilige babyzwemvlotter met UV-bescherming ] in uw online winkel en betaalde ik [54,95€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [54,95€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Janssens Evelyn
Niet Geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op [09/04] kocht ik [ 2 Luca Belloni Trui, 2 Anti-Vermoeidheid Compressie Sokken, een Ganti Polo ] in uw online winkel en betaalde ik [150.79€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [150.79€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Guy De Belie Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Kleed wordt niet geleverd
Kleed besteld op 10 mei, tot nu toe geen levering. Herhaalde malen gevraagd om te leveren of geld terug via mail. Maar geen antwoord
geen levering, niet bereikbaar
Beste,Ik bestelde een zetelhoes op de website keppa.nl. De betaling verliep via bancontact en er werd een bevestigingsmail gestuurd met melding dat er een track and trace code zou gestuurd worden. Na meer dan een week geen antwoord, probeerde ik de verkoper via mail te contacteren, maar er kwam geen antwoord. Het telefoonnummer vermeld op de site bestaat niet.
bestelling niet ontvangen
Beste, ik bestelde kleding via de website van Revela Keppa.nl echter geen levering ontvangen betaling via bancontact geen reactie op mails telefoonnummer onbestaande
Webwinkel fraude
Ik bestelde schoenen - betaalde 39,99 euro. Nooit ontvangen. Bedrijf Keppa vroeger Revela . Deze bedrijven bestaan niet - webwinkel fraude ! Contacten tel en mail lukken niet - Keppa is nog steeds actief op het net - wie kan hen stoppen !!!
Goederen niet ontvangen
Beste, ik bestelde 2 jurkjes op 21 april 2024, totaalsom 60 €. Levertermijn 1-2 dagen. Echter heb ik tot op heden nog geen levering mogen ontvangen. Heb deze week ook een mailtje gestuurd, echter zonder antwoord. Heb telefonisch contact proberen te nemen op het nummer vermeld op de site maar deze bestaat helaas niet! Het zal hier dus spijtig genoeg om fraude gaan.
Geen mail van track en trace en revieuws gelezen dat dit eventueel een site kan zijn met fraude
BesteIk bestelde dus een jurk voor gala. Ik zag deze staan bij keppa.nl. Ik bestelde het direct omdat ik dit zo mooi vond en had er dus niet aan gedacht om verder te zoeken of dit wel een echte site was. Na 4 dagen wachten heb ik nog altijd geen mailtje gekregen dat deze verzonden is aangezien er op hun site staat dat ze hun best doen om het binnen de 1 of 2 dagen verstuurt te krijgen. Na ‘onderzoek’ heb ik gelezen dat mensen hetzelfde probleem hadden zoals ik, deze site zou dus fake zijn. Ik krijg ook geen antwoord op mijn mails die ik heb gestuurd. In totaal kostte dit €44,95. Ik vind dit heel spijtig, want ik ga nog naar school en vind het weggesmeten geld…Met vriendelijke groetenCato Ciroux
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten