Bedrijfsscore uitgelegd
De bedrijfsscore op ons platform weerspiegelt hoe goed het bedrijf een geschil met de consument op een minnelijke manier kan oplossen.
De score wordt berekend op basis van drie criteria:
De score wordt berekend op basis van de afgelopen 12 maanden.
Indien er geen score wordt getoond, betekent dit dat we nog onvoldoende gegevens hebben over het bedrijf.
Klachtenafhandelingsdienst
Ontdek de voordelen van het platform en hoe het werkt
Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.
We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie
Meest recente klachten
Product niet geleverd
Mijn ouders bestelden op 15.05.2024 een paar orthopedisch sandalen voor 29,95 euro, maar die werden nooit geleverd. Ze vertelden mij dit afgelopen weekend pas omdat ze zich schamen. Keppa.nl en Revela.nl zijn niet meer bereikbaar. Replyen op de bevestigingsmail, helpt ook niet.
Goederen niet geleverd
Beste, Ik heb 12 september bestelling gedaan bij keppa. Geen mail gekregen ivm levering alsook niets ontvangen. Wanneer ik probeer contact te maken is mailadres geblokkeerd. Nadien op internet allerlei berichten gevonden over frauduleuze firma. Vele slachtoffers die niets ontvangen hebben. Ik had graag mijn geld terug gestort gekregen , kunnen jullie mij helpen aub Bestelling staat op naam echtgenoot PVR
LEVERING NIET UITGEVOERD
Geachte mevrouw/heer, Op [16/07] kocht ik [ Zonveilige babyzwemvlotter met UV-bescherming ] in uw online winkel en betaalde ik [54,95€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [54,95€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Janssens Evelyn
Niet Geleverd
Geachte mevrouw/heer, Op [09/04] kocht ik [ 2 Luca Belloni Trui, 2 Anti-Vermoeidheid Compressie Sokken, een Ganti Polo ] in uw online winkel en betaalde ik [150.79€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [150.79€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Guy De Belie Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Kleed wordt niet geleverd
Kleed besteld op 10 mei, tot nu toe geen levering. Herhaalde malen gevraagd om te leveren of geld terug via mail. Maar geen antwoord
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten