Dit bedrijf werd geïdentificeerd als oplichterij.

We raden je aan om een openbare klacht in te vullen om zo andere consumenten te waarschuwen. Dit is wat je nog moet doen: - Meld je klacht - Verwittig de bevoegde instantie

Meest recente klachten

L. C.
13/01/2025

Product niet geleverd

Mijn ouders bestelden op 15.05.2024 een paar orthopedisch sandalen voor 29,95 euro, maar die werden nooit geleverd. Ze vertelden mij dit afgelopen weekend pas omdat ze zich schamen. Keppa.nl en Revela.nl zijn niet meer bereikbaar. Replyen op de bevestigingsmail, helpt ook niet.

Afgesloten
E. S.
17/09/2024

Goederen niet geleverd

Beste, Ik heb 12 september bestelling gedaan bij keppa. Geen mail gekregen ivm levering alsook niets ontvangen. Wanneer ik probeer contact te maken is mailadres geblokkeerd. Nadien op internet allerlei berichten gevonden over frauduleuze firma. Vele slachtoffers die niets ontvangen hebben. Ik had graag mijn geld terug gestort gekregen , kunnen jullie mij helpen aub Bestelling staat op naam echtgenoot PVR

Afgesloten
E. J.
24/07/2024

LEVERING NIET UITGEVOERD

Geachte mevrouw/heer, Op [16/07] kocht ik [ Zonveilige babyzwemvlotter met UV-bescherming ] in uw online winkel en betaalde ik [54,95€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [54,95€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Janssens Evelyn

Afgesloten
G. D.
25/06/2024

Niet Geleverd

Geachte mevrouw/heer, Op [09/04] kocht ik [ 2 Luca Belloni Trui, 2 Anti-Vermoeidheid Compressie Sokken, een Ganti Polo ] in uw online winkel en betaalde ik [150.79€] Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering zo snel mogelijk ging plaatsvinden. De goederen werden echter niet geleverd. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven schade, die op een totaalbedrag van [150.79€] wordt geraamd. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Guy De Belie Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Afgesloten
Y. M.
24/06/2024

Kleed wordt niet geleverd

Kleed besteld op 10 mei, tot nu toe geen levering. Herhaalde malen gevraagd om te leveren of geld terug via mail. Maar geen antwoord

Afgesloten

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform