Alle openbare klachten
1. Verstuur je klacht rechtstreeks naar het betrokken bedrijf
Volg onze stappen en verstuur je klacht meteen naar het bedrijf
2. Ontvang een melding van zodra het bedrijf heeft gereageerd
Bekijk het antwoord in je persoonlijke ruimte voor je een volgende actie onderneemt.
3. Geen of een onvoldoende reactie van het bedrijf?
Bel ons! Onze advocaten helpen je
Omwisselen cadeaubon
Beste We zijn ontgoocheld! Na sedert 17 maart verscheidene e-mails verstuurd te hebben, hebben we nog steeds geen verder nieuws ontvangen over onze cadeaubon. Op 18 oktober 2024 deden we een aankoop van 227,45 euro in de webshop van The Wolfpack. Zie bijlage CCF 000096.pdf In deze aankoop zat een cadeaubon ter waarde van 150 euro. Zie bijlage CCF.000095.pdf Blijkbaar werd de webshop toen beheerd door Sportz88. Op 28 oktober 2024 kreeg onze zoon de betreffende cadeaubon in zijn mailbox. Tot dan geen probleem. Wanneer onze zoon echter deze cadeaubon probeert in te wisselen, krijgt hij steeds een foutmelding. Ook de link naar de webshop werkt niet meer. Daarop verstuurt hij, op zaterdag 15 maart, via zijn e-mailadres een bericht naar The Wolfpack Shop (info@decolef.com). En dan begint het! Hij krijgt de mededeling dat deze cadeaubon niet is uitgeschreven door hun, maar door een derde partij, Sportz88. De betreffende mail zou door The Wolfpack Shop doorgestuurd worden naar Sportz88. Is dit gebeurd? We hebben alvast via deze weg nooit antwoord ontvangen. Daarna hebben wij vanaf 27 maart zelf een paar berichten gestuurd naar Sportz88. Zie alle 5 de bijlagen CCO. En we hebben nog steeds geen antwoord ontvangen! Ondertussen zijn we 9 mei. Is het volledige koersvoorjaar voorbij en zullen er waarschijnlijk al een paar fanmerchandising producten uitverkocht zijn. We weten niet hoe jullie overeenkomst was, maar wij hebben het gevoel dat jullie ons aan het lijntje houden! 1 van jullie moet toch zijn verantwoordelijkheid opnemen! Als jullie onderling van koers veranderen, moeten wij daar toch niet de dupe van zijn? We zijn gewone werkmensen en voor ons is 150 euro heel veel! Hopelijk zijn jullie nu bereid om het probleem op te lossen. Een ontgoochelende groet Familie Strubbe
Bestelling na 5 weken nog steeds niet geleverd en geen reactie op mails…bestelling van 500€
Beste Ik deed op 26/12/2024 een grote bestelling van zo’n 500€…ik heb direct de bevestiging van mijn bestelling (nr 1466504) ontvangen maar sindsdien niets meer…ik heb al herhaalde mails gestuurd…de eertse keer kreeg ik nog reactie dat mijn bestelling volgende week zou geleverd worden met excuses voor de vertraging…maar ondertussen zijn we weer al 3 weken verder en heb ik nog steeds niets ontvangen en krijg ik geen enkele reactie meer op mijn mails…ik zou graag mijn bestelling binnen de 2 weken ontvangen…zoniet een terugbetaling want het gaat toch om een aanzienlijk bedrag Groetje Franky Bille
Terugbetaling niet in orde
Geachte mevrouw/heer, Op 26/6/24 maakte ik een bestelling in uw winkel en betaalde ik er 69,93€ voor. U deelde mij op 29/8/24 dat een product niet leverbaar is. Ook de andere bestelde artikelen kwamen nooit toe. Na meerdere mails en bevestigingen van terugbetaling heb ik nooit iets meer vernomen of gezien van terugbetaling. Op de recente mails wordt niet meer gereageerd. Ik vraag daarom onmiddellijk de terugbetaling van het reeds betaalde bedrag op mijn rekening. Met vriendelijke groet,
Geen levering en onbeantwoorde mails
Geachte mevrouw/heer, Op 28 juni 2024 kocht ik een 2 shirts van Remco 'The Wolfpack 2024 Competizione Jersey – Ceramic Blue/White' in uw online winkel en betaalde ik €179,90 plus €9,95 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de week zou plaatsvinden, nadien eind juli (via mail). De goederen werden nog steeds niets geleverd, en geen reactie meer op verschillende reminders. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven zaken, zijnde een volledige terugbetaling van een totaalbedrag €189,85. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs
Terugbetaling retourzending
Beste,Betreft retourzending bestelling #TWP505798 is geplaatst op december 15, 2023Op maandag 25 /12 heb ik een retourzending aangemaakt met volgende artikelen:- The Wolfpack Fashion Crewneck Sweater Navy Wolfpack – Off White- The Wolfpack Fashion T-Shirt Navy Wolfpack – Off WhiteDeze retourzending werd bij jullie afgeleverd op 28/12/2023 . Tot op heden kreeg ik geen terugbetaling van jullie of respons op mijn retourzending. Op 14/01/2024 stuurde ik u een e-mail met een vraag om meer informatie over de terugbetaling. ik kreeg geen reactie op deze mail.Op 23/01/2024 stuurde ik u nog e-mail met een vraag om meer informatie over de terugbetaling. Ook op deze mail kreeg geen reactie.
Bestelling wordt niet geleverd
Beste,Op 11/12/2023 bestelde ik via jullie site een kerstcadeau voor mijn zoon.Op 13/12/2023 kreeg ik een mail met een tracknr 1771482182 met de bevestiging dat mijn pakket werd verstuurd en via DHL zou geleverd worden.Op 18/12/2023 had ik nog niets ontvangen en nam ik contact op met de klantendienst om te vragen naar wat meer info ivm mijn pakket.Op 19/12/2023 kreeg ik van jullie klantendienst een mail terug dat ze zouden nagaan bij DHL waar m'n pakket zich bevond en als het was zoekgeraakt, ze de volgende dag een nieuw pakket zouden opsturen waar ik een nieuw tracknr voor zou ontvangen.Op 20/12/2023 terug een mail gestuurd om wat meer info te vragen en duidelijk te maken dat dit een cadeau was om met kerst aan mijn zoon te geven, maar geen antwoord meer... Op 29/12/2023 terug gemaild, maar nog steeds geen respons... Ik heb ook via Facebook een bericht geplaatst op de pagina van Sportz88, en daar werd er een kort bericht gestuurd dat ik in mijn spam box moest kijken. Ik heb niets teruggevonden van deze firma in mijn spam. Om mijn zoon toch een cadeau te kunnen geven met kerst, heb ik snel via bol.com iets besteld, maar dit was toch wel niet de bedoeling! Ik plaats op 11/12/2023 een bestelling, toch wel vroeg genoeg denk ik dan voor levering met kerst? Op jullie site maken jullie trouwens ook reclame voor jullie snelle levering ??????.... Ik ben zeer ontgoocheld in jullie povere service, gewoon niet meer antwoorden op mails, dat is toch geen doen!!! Dan krijg ik voor kerst ook nog een mail om me een prettige kerst te wensen en voor nieuwjaar ook, dan denk ik, hou jullie mails maar en zorg tenminste voor een oplossing!!!
Hulp nodig?
Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.
Bel ons
Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).
Informatie voor bedrijven
Informatie voor consumenten