Terug

Geen levering en onbeantwoorde mails

Closed Openbaar

Aard van probleem:

Levering

Klacht

L. W.

Naar: Sportz88

26/08/2024

Geachte mevrouw/heer, Op 28 juni 2024 kocht ik een 2 shirts van Remco 'The Wolfpack 2024 Competizione Jersey – Ceramic Blue/White' in uw online winkel en betaalde ik €179,90 plus €9,95 verzendkosten. Bij de bevestiging van de bestelling werd mij meegedeeld dat de levering binnen de week zou plaatsvinden, nadien eind juli (via mail). De goederen werden nog steeds niets geleverd, en geen reactie meer op verschillende reminders. Ik verzoek derhalve om vergoeding van alle hierboven beschreven zaken, zijnde een volledige terugbetaling van een totaalbedrag €189,85. Indien ik binnen 15 dagen na ontvangst van deze brief geen antwoord heb ontvangen, zal ik niet aarzelen om juridische stappen te ondernemen om mijn rechten te beschermen. Met vriendelijke groet, Bijlagen: • Orderbevestiging • Betalingsbewijs

Berichten (1)

Sportz88

Naar: L. W.

29/08/2024

- Typ uw reactie boven deze regel -Jouw aanvraag (12696) is bijgewerkt. Reageer op deze e-mail als je aanvullende opmerkingen wilt toevoegen. Filip (Support Sportz88) 29 aug 2024 16:38 CEST Beste,Deze klacht @@REF_ID@246e4845ca931b36e6@REF_ID@@ is reeds met de klant behandeld. Dit was een misverstand en deze wordt terugbetaald.Dank voor de info en gelieve deze van het platform te verwijderen.Vriendelijke groet.Best Regards,FilipSportz88 Customer serviceSportz88.com Klachten 26 aug 2024 08:45 CEST ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ Dit e-mailbericht is een service van Support Sportz88. Mogelijk gemaakt door Zendesk [1MXDW4-36KVD]

Bemiddeling door Testaankoop 12 september 2024

Hulp nodig?

Bedrijven antwoorden doorgaans binnen 3 werkdagen. Als het langer duurt, neem contact op met ons.

Bel ons

Onze advocaten zijn beschikbaar van maandag tot vrijdag van 9u tot 12u30 en van 13u tot 17u (vrijdag tot 16u).

Informatie voor bedrijven

Meer over onze dienst

Informatie voor consumenten

Meer over ons platform